Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در دویست و هشتمین جلسه رسمی این شورا که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص عملکرد این معاونت به منظور مقابله با شیوع کرونا برگزار شد، عنوان کرد: حدود دو شب پیش پیامی مبنی بر پرداخت نشدن عیدی کارگران فضای سبز را دریافت کردم، اگر این امر صحت دارد که جای تأسف دارد، زیرا این عزیزان با چنین زحمتی کار می‌کنند و از حداقل مزایا و حقوق خود بهره‌مند نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با گزارش این معاونت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: اگر به کل گزارش توجه کرده باشیم، متوجه می‌شویم انتهای تمام مصیبت‌ها به شهرری ختم می‌شود؛ از جمله معضلات پسماند و بهشت زهرا (س) که به این شهر سرازیر شده و در آنجا انباشت می‌شود، با این حال هیچ امتیازی حتی از سرزمین جغرافیایی شهر تهران ندارد.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به وضعیت بخش کهریزک شهرری اظهار کرد: متأسفانه در نقشه تهران یکی از نقاط قرمز شیوع کرونا بخش کهریزک است، چراکه اغلب کارکنان بهشت زهرا (س) و مرکز دفع پسماندهای ری از سکنه این بخش و بخش باقرشهر هستند.

خلیل‌آبادی ادامه داد: باید به جای این همه عوارض به این شهر توجه ویژه صورت گیرد، اما متأسفانه تاکنون هیچ امتیازی به آنان تعلق نگرفته است.

وی با اشاره به نحوه تدفین اجساد مبتلا به کرونا گفت: متأسفانه شنیده‌ام در آرامستان‌های قدیمی شهرری افرادی که مبتلا بودند را دفن کردند، از آقای خال رئیس سازمان بهشت زهرا (س) درخواست می‌کنم این افراد حتماً در بهشت زهرا (س) دفن شوند، در غیر اینصورت بهداشت عمومی مردم به خطر می‌افتد؛ چراکه این آرامستان‌ها همچون شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و ابن بابویه در مرکز شهر ری و کنار منازل مردم است و نارضایتی آنان را به دنبال دارد.

کد خبر 4898343 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرری شهر تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا آرامستان ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی قوه قضاییه شیوع کرونا آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی طرح ترافیک کمیته امداد امام خمینی بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت