Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید کوله پشتی لپ تاپ

خرید کوله پشتی لپ تاپ از وب سایت 123kif.ir بیشتر مختص افرادی است که نیاز دارند تا لپ تاپ را در مسافت های طولانی حمل کندد و یا اینکه اندازه لپ تاپ بزرگ است و سنگین پس بهترین گزینه این است که از کیف کوله برای حمل آن استفاده شود که در کنار آن لوازم دیگر نیز بتوان قرار داد .

خرید کوله پشتی لپ تاپ باید با بررسی معیارهای مختلف صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین و مهمترین چیز اندازه لپ تاپ شما می باشد. اکثر لپ‌ تاپ‌های مورد استفاده ۱۵ اینچی می باشند. البته هستند موراد دیگری که لپ ‌تاپ‌ هایی با سایز ۱۷ اینچی هستند اما کمتر این اندازه مورد استفاده افراد قرار می گیرد زیرا بیشتر مخصوص افراد متخصص با نیازهای خاص می باشد. پس ابتدا باید اندازه لپ تاپ خود را در نظر بگیرید تا بتوانید یک کیف عالی و مناسب برای آن خریداری نمایید.

همچنین در کنار اندازه لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که قرار است لوازم دیگری نیز درون کیف قرار دهید از جمله شارژر، ماوس و لوازم شخصی دیگر مانند کیف پول و کتاب و غیره. خصوصا افرادی که دانشجو هستند باید این موضوع را مد نظر داشته باشند زیرا لوازم همراه آنان بیشتر می باشد.

پس از مشخص نمودن اندازه کیف کوله به سراغ جنس پارچه برای خرید کوله پشتی لپ تاپ می رویم. جنس کیف می تواند شامل چرم، فوم، برزنت و یا نایلون و پلی استر باشد.

کوله پشتی لپ تاپ با جنس چرم کیفیت بسیار خوبی دارد و شیک و لوکس نیز می باشد. این گزینه برای افرادی مناسب است که بیشتر در جلسات و مکان های بسیار رمسی قرار دارند. این جنس کیف دوام بالایی دارد و به سادگی فرسوده نمی شود.

اما کوله ‌پشتی‌ با جنس فوم می تواند یک محافظ بسیار عالی برای لپ تاپ باشد تا آن را از ضربات وارده در امان نگه دارد.

کوله با جنس برزنت گزینه  بسیار محکم و مقاومی است. همچنین از لپ تاپ در برابر نور خورشید، باران وغیره به خوبی محافظت می‌کند. اما نقطه ضعف این جنس نفوذ آب به داخل کیف است که برای لوازم الکترونیکی از جمله لپ تاپ اصلا مناسب نیست و بیشتر مناسب مناطق گرم و خشک می باشد.

کوله پشتی لپ تاپ از جنس نایلون و پلی‌استر چندان با دوام نیست و کیفیت بسیار پایینی دارد و خرید آن چندان توصیه نمی شود.

چمدان وساک

خرید چمدان و ساک از وب سایت 123kif.ir مانند هر خرید دیگری ویژگی های خاص خود را دارا می باشد که باید بتوان مشخص نمود قرار است در چه مکانی مورد استفاده قرار گیرد و چه کاربردی داشته باشد.

قیمت چمدان بر اساس اندازه و جنس آن مشخص می شود همچنین برند چمدان و ساک خریداری شده را نیز باشد در نظر گرفت. عمر چمدان و ساک به صورت مفید 10 ساله است و نباید فکر کنید چمدانی که خریده اید قرار است 30 سال برای شما کار کند.

سپس باید مشخص کنید که چمدان و ساک به چه منظوری قرار است استفاده شود. اگر چمدان وساک مسافرتی است پس باید در نظر گرفت که مسافران چند نفر هستند و سفرها به طور میانگین چند روزه است. اگر می خواهید برای کودک خود چمدان و ساک خریداری نمایید پس دقت کنید کوچک باشد و حمل آن آسان در عین حال ظاهر چمدان وساک برای کودکان بسیار مهم است خصوصا دختر بچه ها.

گاهی اوقات قرار است چمدان برای داماد و یا عروس باشد که در خرید جهیزیه وجود دارد . اگر چمدان برای داماد باشد داخل آن قرار است لوازم آرایشی بهداشتی و لباس  و البته کت شلوار دامادی قرار داده شود. و اگر چمدان برای عروس باشد که قرار است داخل آن چادر نماز ، لباس ، لوازم آرایشی بهداشتی جای گیرد همراه با لوازم شخصی دیگر. معمولا جنس این چمدان ها برای خرید عروسی از چرم می باشد زیرا لوکس است و زیباتر به چشم می رسد و جذابیت بیشتری دارد که مطابقه با لوازم نو عروس و داماد می باشد.

همچنین معمولا سایز بزرگ تر چمدان برای عروس می باشد زیرا لوازم بیشتری دارد و سایز متوسط برای داماد.

برای خرید ساک نیز باید این موضوع را در نظر گرفت که ساک قرار است برای سفر مورد استفاده قرار گیرد یا موراد ورزشی. ساک ورزشی معمولا از جنس چرم و یا برزنت می باشد که مقاومت بیشتری داتشته باشد و همچنین جیب های بیشتری دارد تا لوازم کوچک و ریز داخل آن به خوبی جای گیرد.

اگر قرار است ساک مسافرتی باشد بهتر است سبک باشد تا با قرار دادن لوازم داخل آن بیش از حد سنگین نشود و اگر نوع برزنتی را خریداری می کنید سعی کنید ضد آب باشد تا لوازم داخل ساک آسیب نبیند.

کیف لپ تاپ

برای خرید کیف لپ تاپ از وب سایت 123kif.ir  پس از اینکه اندازه لپ تاپ خود را مشخص کرده اید و جنس مورد نظر را انتخاب کردید. معمولا به سراغ برند کیف می رویم شاید فکر می کنید برندهایی که گران تر هستند پس بدون شک کیفیت بسیار عالی دارند و حتما برند های خارجی بسیار بهتر از نوع ایرانی هستند اما این طور نیست. کیف لپ تاپ با برند داخلی و قیمت های پایین تر و متوسط نیز می تواند بسیار عالی و با کیفیت و با دوام بالا باشد و نیاز شما را پاسخگو باشد.

اما به خوبی کیف لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهید. پایین بودن قیمت نباید باعث شود جنس بی کیفیت انتخاب کنید که در نهایت به لپ تاپ شما آسیب برسد و هزینه های بسیاری به خاطر وارد شدن ضربه به لپ تاپ برای شما ایجاد نماید. حتما کیف را از نظر وجود کپسول هوا و ضربه گیر داخل دیواره های آن چک نمایید.

برای دوام بیشتر کیف لپ تاپ هیچ گاه آن را نشویید خصوصا اینکه داخل لباسشویی قار دهید باعث می شود به بافت کیف آسیب برسد برای شستشو باید به خشکشویی تحویل دهید تا با اصول شسته و تمیز شود.

همچنین گارانتی برای خرید کیف را فراموش نکنید همیشه گارانتی برای یک محصول نشان از کیفیت و اصالت کالا دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چمدان کوله پشتی کیف کیف و کوله مدرسه کیف لپ تاپ خرید کوله پشتی خرید کوله پشتی لپ تاپ اندازه لپ تاپ مورد استفاده چمدان و ساک کیف لپ تاپ برای خرید لپ تاپ داخل آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه شهروندان میتوانند با ارائه یکی از ۵ مدرک هویتی که در کتاب قانون انتخابات نوشته شده با آن در رای گیری شرکت کنند، گفت: بعد از احراز هویت شهروندان صندوق‌های الکترونیکی یک کارت به شهروندان ارائه می‌دهند و افراد پس از حضور در پای دستگاه با مشاهده چهره کاندیدا‌ها می‌توانند فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

شهابیان همچنین یکی از مزایای صندوق‌های الکترونیکی را برای افراد کم سواد و بی‌سواد دانست و افزود: این افراد می‌توانند با رویت چهره کاندیدا فرد مورد نظر را انتخاب کنند تا دیگر مثل سنوات گذشته شبهه‌ای در آن نباش.

 وی یکی دیگر از مزایای این سیستم را تجمیع آرا دانست و افزود: در شمارش آرای الکترونیکی هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد و دستگاه صورت جلسه کل آرا را به صورت چاپی تحویل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • روش از بین بردن تیرگی زیر چشم از دید طب سنتی
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید