Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل آبادی گفت: متاسفانه شنیده‌ام در آرامستان‌های قدیمی شهرری افرادی که مبتلا به کرونا بودند را دفن کردند، از رئیس سازمان بهشت زهرا(س) درخواست می‌کنم این افراد حتماً در بهشت زهرا(س) دفن شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در دویست و هشتمین جلسه رسمی این شورا که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص عملکرد این معاونت به منظور مقابله با شیوع کرونا برگزار شد، عنوان کرد: حدود دو شب پیش پیامی مبنی بر پرداخت نشدن عیدی کارگران فضای سبز را دریافت کردم، اگر این امر صحت دارد که جای تاسف دارد، زیرا این عزیزان با چنین زحمتی کار می‌کنند و از حداقل مزایا و حقوق خود بهره‌مند نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با گزارش این معاونت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: اگر به کل گزارش توجه کرده باشیم، متوجه می‌شویم انتهای تمام مصیبت‌ها به شهرری ختم می‌شود؛ از جمله معضلات پسماند و بهشت زهرا(س) که به این شهر سرازیر شده و در آنجا انباشت می‌شود، با این حال هیچ امتیازی حتی از سرزمین جغرافیایی شهر تهران ندارد.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به وضعیت بخش کهریزک شهرری اظهار کرد: متاسفانه در نقشه تهران یکی از نقاط قرمز شیوع کرونا بخش کهریزک است، چراکه اغلب کارکنان بهشت زهرا(س) و مرکز دفع پسماندهای ری از سکنه این بخش و بخش باقرشهر هستند.

خلیل‌آبادی ادامه داد: باید به جای این همه عوارض به این شهر توجه ویژه صورت گیرد، اما متاسفانه تاکنون هیچ امتیازی به آنان تعلق نگرفته است.

وی با اشاره به نحوه تدفین اجساد مبتلا به کرونا گفت: متاسفانه شنیده‌ام در آرامستان‌های قدیمی شهرری افرادی که مبتلا بودند را دفن کردند، از آقای خال رئیس سازمان بهشت زهرا(س) درخواست می‌کنم این افراد حتماً در بهشت زهرا(س) دفن شوند، در غیر اینصورت بهداشت عمومی مردم به خطر می‌افتد؛ چراکه این آرامستان‌ها همچون شاه عبدالعظیم حسنی(ع) و ابن بابویه در مرکز شهر ری و کنار منازل مردم است و نارضایتی آنان را به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا