Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خالدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تمام تلاش خود را برای ضدعفونی کردن معابر و محدوده بیمارستان‌های سطح شهر انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون بیش از ۵۰ نفر از پرسنل معاونت خدمات شهری شهرداری کاشان به طور مداوم و پیوسته در حال ضدعفونی کردن معابر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از بسیجیان و اعضای هیئات مذهبی کاشان در همکاری با معاونت خدمات شهری شهرداری برای ضدعفونی کردن معابر افزود: تاکنون بیش از دو هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده، ۳۵۰۰ کیلو پرکلر ین و ۴۰۰۰ هزار لیتر وایتکس برای این مهم استفاده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از بکارگیری ۱۰ خودرو این معاونت برای ضدعفونی کردن معابر کاشان خبر داد و یادآور شد: اقدامات انجام شده تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله‌ها از منزل در بین شهروندان

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری کاشان در حوزه خدمات شهری نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله‌ها از منزل در بین شهروندان است، اظهار داشت: به این منظور چندین جشنواره هم در سطح شهرستان کاشان برگزار شده است که نتایج مطلوبی در پی داشته است.

خالدی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین آموزش‌ها در بحث تفکیک زباله، جداسازی زباله‌های عفونی و بهداشتی از دیگر زباله هاست، ابراز داشت: این طرح در کاشان به صورت پایلوت در مجتمع مسکونی مهر کاشان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای جداسازی زباله‌های عفونی نایلون‌های قرمز در اختیار مردم قرار گرفت، تصریح کرد: این مهم سبب شد تا مأموران تفکیک زباله با علم به وجود زباله‌های عفونی در نایلون‌های قرمز کمتر دچار آسیب شوند.

لزوم تداوم تفکیک زباله‌های عفونی از دیگر زباله‌ها

معاونت خدمات شهری شهرداری کاشان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و همچنین لزوم تداوم تفکیک زباله‌های عفونی از دیگر زباله‌ها بیان داشت: با همکاری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان این نایلون‌ها در اختیار افراد مبتلا به کرونا قرار گرفت تا آنها زباله‌های عفونی خود را از دیگر زباله‌ها جداسازی کنند.

کد خبر 4895141

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تفکیک زباله خدمات شهری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد شیراز بارش باران گرگان بیرجند استانداری قزوین ایلام فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی ضدعفونی کردن معابر خدمات شهری شهرداری دیگر زباله ها زباله های عفونی تفکیک زباله ها شهرداری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی خلیل‌وند بیان کرد: این عملیات که شامل خط‌کشی‌های خطوط ممتد و منقطع در معابر بوده در خیابان‌های نبوت، شهید سلطانی، تقاطع غیرهمسطح شورا و شهید بهشتی، حجت‌الاسلام حسنی، عمار، شفا، حج، مدنی، تعاون، محراب، شهید یوسفی، شهدا، آهندوست و بلوار شهید باهنر انجام شده است.

وی افزود: عرض خط‌کشی‌‌های طولی و فاصله پر و خالی آنها در معابر مختلف، بر حسب موقعیت و سرعت طرح معبر متفاوت بوده بطوری که هرچه درجه عملکرد معبر بالاتر رود، عرض خطوط و فاصله پر و خالی آنها افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند