Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:29:55 GMT

افزایش 88 درصدی کشفیات کالای قاچاق در البرز

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۰۹۲

افزایش 88 درصدی کشفیات کالای قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام خبر کشف سه هزارو 529 میلیارد و 391 میلیون و 807 هزار ریال کالای قاچاق در سال 98، گفت: کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 88 درصد افزایش یافت.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی این مدت با اشراف اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی استان و اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا، 174 میلیون و 605 هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 88 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و 40 پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا دراین استان تشکیل شده که از مجموع آن‌ها، 506 فقره پرونده زیر 100 میلیون ریال،  311 فقره پرونده بالای 100 میلیون ریال، 138 فقره پرونده یک میلیارد ریالی و 85 فقره پرونده 5 میلیون ریالی بوده است.

این مقام انتظامی گفت : در سال گذشته یک هزار و 250 قاچاقچی کالا دستگیر و 260 خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

وی با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده سه هزارو 529 میلیارد و 391 میلیون و 807 هزار ریال برآورد شده است، گفت : بیشترین کالای کشف شده در این مدت لوازم صوتی و تصویری ، انواع پوشاک ، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی ، فرآورده های نفتی ، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است.

محمدیان گفت: انتخاب شعار «جهش تولید» برای سال 99 از سوی مقام معظم رهبری، عزم نیروهای پلیس را برای مقابله با معضل قاچاق کالا جدی تر از گذشته می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق استان البرز البرز کشف فقره پرونده کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد