Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@06:53:24 GMT

دومین جشنواره ملی عکس مهرستان در راه است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۱۶۴

دومین جشنواره ملی عکس مهرستان در راه است

فراخوان دومین جشنواره ملی عکس "مهرستان" با موضوع خانواده ایرانی اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،رییس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: دومین جشنواره عکس "مهرستان" با موضوع "خانواده ایرانی" در بخش مجموعه عکس، تک عکس حرفه ای و تلفن همراه با بیش از ۸۰۰ میلیون ریال جایزه برگزار می شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مهدویان فر اظهار کرد: اولین دوره این جشنواره سال گذشته برگزار شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن خانواده ها، ضروری است برای ابعاد مغفول مانده در محیط خانه، فرهنگ سازی شود‌.

وی با بیان اینکه خانواده ها برای شرکت در مسابقه تا ۱۵ خرداد ۹۹ فرصت دارند، اظهار کرد: خانواده ها باید به شاد ماندن خانه توجه کنند و جنبه مثبتی از فعالیت خانوادگی مثل همبستگی، نشاط و شادی و کارجنبی را در تصاویر ارسالی مدنظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و مشاهده موضوعات سایت جشنواره می توانند به آدرس سایتfest.mehrestan.ir و اینستاگرام fest.mehrestan مراجعه کرده و یا با شماره دبیرخانه جشنواره 09925585262 تماس حاصل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: در این جشنواره تاکید بر غذاهای بومی محلی شهرستان و آش کمای انغوزه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران ادامه داد: غذاهای سنتی از نظر داشتن مواد مغذی، ویتامین‌ها و املاح ارزش غذایی بالایی دارد، شهرستان چناران غذاهای سنتی زیادی دارد که برخی از آن‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ هدف از برگزاری این جشن‌ها احیا سنن و آداب رسوم گذشتگان است که با شناسایی و حفظ آن‌ها می‌توان به سلامت خانواده کمک کرد.

وی با بیان این که برپایی جشنواره عاملی برای افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها است، تصریح کرد: جشنواره غذاهای سنتی، موسیقی محلی و همچنین بازدید از مزارع گیاهان دارویی با مشارکت اقامتگاه بوم‌گردی منیژگان در روستای آبگاهی در مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

طاهریان‌مقدم افزود: برنامه‌های این جشن شامل اجرای موسیقی سنتی، اجرای سرود و جشنواره غذاهای سنتی، نمایشگاه گیاهان دارویی و محصولات خانگی، دست بافته‌های زنان و دختران روستایی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران یادآور شد: آش انغوزه یکی از غذاهای سنتی این شهرستان است که بیشتر در دامنه کوه‌های هزار مسجد در بهار رشد می‌کند.

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود