Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محور فیروزه-خوشاب، به دلیل وقوع سیلاب، آبگرفتگی و نشست سطح جاده در کیلومتر ۴، و محور بردسکن-درونه - طبس، محدوده آبنمای دهان قلعه، تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور روستایی اخلمد، به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی پل زیرگذر راه دسترسی نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از دوربرگردان روستای سرک امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین محور‌های روستایی کبکان-خادمانلو-سه‌راهی امام قلی در حوزه شهرستان درگز، محور رشتخوار-تربت‌حیدریه در کیلومتر ۳۵ حدفاصل ملک‌آباد و سه‌راهی جنگل، محور‌های روستایی دربندی، گرنی، ریشخوار و دوآبی در حوزه درگز و چنار، حسین‌آباد، قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در حوزه فریمان به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

محور کاشمر به نیشابور رفت و برگشت، محدوده روستای چاه نسر، به دلیل باران شدید و جاری شدن سیلاب در سطح محور تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین محور تربت حیدریه-باغچه-نیشابور انجام می‌شود.

خبر در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انسداد مسیر بارش باران وقوع سیلاب حوادث طبیعی تا اطلاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.
این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴. ۷ میلی‌متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.
آهنگرزاده افزود: از ابتدای امروز نیز رگبار باران شهرهای نیشابور، کاشمر، تربت جام، فریمان، بردسکن و تایباد را دربرگرفته که در برخی نقاط رعد و برق نیز رخ داده و بیشترین میزان بارش مربوط به کاشمر با پنج میلی‌متر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی