Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@19:02:09 GMT

پلمب هزار و951 واحد صنفي متخلف در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۲۱۷

پلمب هزار و951 واحد صنفي متخلف در غرب استان تهران

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از پلمب یک هزار و 951 واحد صنفی متخلف طی یک ماه گذشته به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محسن خانچرلی" گفت: ماموران پلیس اداره نظارت براماکن عمومی استان به همراه تیم هایی متشکل از سازمان تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و دیگر دستگاه های مرتبط در پی شیوع ویروس كرونا و مصوبات ستاد ملی مبارزه با شیوع این ویروس، مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، استمرار بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انسانی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و امکانات درصدد تامین امنیت فیزیکی و روانی شهروندان در این ایام است، گفت: پیشگیری و مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور و همچنین برخورد با خودروها و واحدهای صنفی متخلف که به توصیه‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه نمی‌کنند در دستور کار پلیس است.
وی با اعلام اینکه هزار و 951 واحد صنفی متخلف در این ایام به علت عدم رعایت موازین و مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری به عمل آمده، اظهار داشت: در همین رابطه 7 هزار و 412 مورد بازدید مشترک با حضور ماموران پلیس و دیگر نهاد های مسئول انجام شده که منجر به صدور 357 مورد اخطار و 3 هزارو 186 مورد تذکر شفاهی شده است.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در جریان این بازرسی ها، 381 هزار و 569 عدد انواع مواد شوینده و بهداشتی، 41 هزار و 167 عدد ماسک، 72 هزار و 750 لیتر الکل ضدعفونی کننده و 30 هزار عدد دستکش لاتکس تاریخ مصرف گذشته توسط ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان کشف و جمع آوری شده است.
سردار خانچرلی در پایان گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، کار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با جدیت از سوی پلیس امنیت عمومی دنبال و واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی واحدهای صنفی صنفی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون