Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون استاندار و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: جریمه پنج میلیون ریالی برای ۳۸ راننده متخلف ثبت و ۱۰ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم تا ۲۲ فروردین، توسط پلیس راهور در استان سمنان توقیف شد.

او بیان کرد: این خودرو‌ها بر خلاف مصوبه ستاد کرونا در طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر ممنوعیت ورود خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های استان سمنان، وارد شهر‌های استان شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، با اشاره به نحوه اعمال قانون توقیف یک ماهه برای خودروها، تصریح کرد: در صورت بازگشت خودرو‌های غیربومی متخلف به استان خود، راننده باید به راهنمایی و رانندگی مراجعه کند و خودرو را برای یک ماه به منظور اعمال قانون تحویل دهد.

او با اشاره به طرح فاصله گذاری هوشمند، تصریح کرد: همچنان، فعالیت واحد‌های صنفی پرخطر تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست، اما واحد‌های صنفی ضروری و کم‌خطر با دریافت کد بهداشتی در سامانه وزارت بهداشت قادر به فعالیت هستند.

خجسته‌پور ابرازداشت: عمده واحد‌های صنفی گروه یک و دو در طرح فاصله گذاری اجتماعی در طرح جدید در گروه صنوف کم خطر قرار گرفت.

او تصریح کرد: مشارکت مردم استان سمنان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سبب دستیابی و محقق شدن بخش عمده‌ای از اهداف این طرح شد و نشانه آن تثبت وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در استان است و البته این مقوله به منزله کاهش بیماری نیست.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت چهار بیمارستان تخصصی مبارزه با کرونا در استان توسط مبتلایان بستری شده اشغال است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور مبارزه با کرونا استانداری طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک