Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:59:19 GMT

آغاز آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۴۲۶

آغاز آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز آموزش‌های مجازی در رشته‌های مختلف توسط این نهاد خبر داد.

سیروس رضایی در گفت‌‍وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه  کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان با شیوع کرونا ویروس تعطیل شد، اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم‌ برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف توسط جهاددانشگاهی در سال گذشته فراهم و به صورت آزمایشی با موفقیت اجرا و در سال جاری نیز از روز شنبه ۲۳ فروردین، ثبت‌نام از متقاضیان برای کلاس‌های مجازی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آموزش‌ها در رشته‌های زبان‌های انگلیسی در سطوح مختلف بزرگسالان و نوجوانان، تکنسین داروخانه و نسخه‌خوانی، بورس،ICDL  مقدماتی و پیشرفته، مکالمه زبان‌های آلمانی، فرانسه، عربی و ترکی استانبولی، تربیت معلم مدارس ابتدایی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‎گردی، دوره‎‌های فنی و مهندسی در قالب پروتکل‌های تعیین شده برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان در این دوره‌ها، گواهی معتبر پایان دوره اعطا خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: امکان ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی در سایت جهاد دانشگاهی استان به نشانی اینترنتی http://jdroyesh.ir/reg فراهم شده است.

رضایی در خصوص وضعیت مرکز آموزش‌های علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی نیز گفت: از زمان تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌ها در اسفندماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد اقدام به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: از ۱۶ فروردین، کلاس‌های تئوری مرکز طبق برنامه و به صورت مجازی و آنلاین برگزار و قابلیت برقراری ارتباط چندسویه بین دانشجویان و استاد فراهم شد.
رضایی تصریح کرد: بازگشایی کلاس‌ها و دوره‌های آموزش حضوری منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناویروس خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی آموزش مجازی چهارمحال و بختیاری دانشگاهی استان جهاد دانشگاهی آموزش ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت:همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به بخش ناغان در شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.
حسین برزگر افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است
وی ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۴ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد