Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان شهردار دامغان از اجرایی شدن پروژه احداث باغ ایرانی در دامغان خبر داد و گفت: این پروژه بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسلم نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باغ ایرانی دامغان در ضلع شمال شرق پارک دانشجو و با مشارکت خیر دامغانی حاج علی اکبر کیان‌پور به مساحت 18.5 هکتار در دو فاز احداث می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه فاز اول این طرح تا شهریور 99 به بهره برداری خواهد رسید اضافه کرد: احداث میدان مفاخر دامغان ، ساختمان و بنای یک کوشک مطابق با معماری باغ‌های ایرانی و ایجاد یک مسیر پیاده‌روی مفرح و... از جمله بخش‌های این پروژه است.

شهردار دامغان از پیشرفت فیزیکی  30 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم که این پروژه شهری در مدت زمان مناسبی آماده بهره‌برداری شود تا شهروندان از آن بهره‌مند شوند.

نصرتیاز منوچهری دامغانی به عنوان یکی از شاخص‌ترین مفاخر و شاعران دامغان و ایران نام برد و  ادامه داد: در میدان مفاخر این باغ، مجسمه منوچهری دامغانی نصب و تندیس دیگر مفاخر شهرستان بر گرداگرد آن نصب می‌ گردد

 شهردار دامغان افزود: طراحی بنای یادمان و مجسمه منوچهری دامغانی شاعر قرن پنجم هجری  نیز که به دست استاد محمود فرشچیان انجام شده توسط یکی از هنرمندان دامغانی در حال ساخت است که در مراحل پایانی قرار دارد.
شهردار دامغان تصریح کرد: نصب این تندیس می‌تواند بیش از پیش به معرفی این شاعر پرآوازه دامغانی و آشنایی بیشتر شهروندان و هم‌وطنان با مفاخر ادبی این دیار کمک کند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دامغان باغ ایرانی استان سمنان منطقه سمنان منوچهری دامغانی شهردار دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ فاطمه منعمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگاه طرح سوالی از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری می شویم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای ثبیت جایگاهش شبیه است.

وی افزود: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورا از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالبتر است.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری اشاره کرد و افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر کرج منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود اما با اینگونه انتصابات سیاسی ، قطعاً منجر به تاخیر در اجرای پروژه یا اجرای با سطح کیفیت نامتعارف می گردد لذا تاکید دارم شهردار کرج به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضا شورای اسلامی شهر است و در جهت اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان است، گام بردارد.

فاطمه منعمی افزود: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضا است؟

فاطمه منعمی در خاتمه افزود: جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالتی در جابجایی‌های مدیران ندارند اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد و ادامه داد: رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899875

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی