Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:59:57 GMT

کماکان اجاره باغ ویلا در دزفول ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۶۲۴

کماکان اجاره باغ ویلا در دزفول ممنوع است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله آریایی‌نیا رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: اجاره باغ ویلا‌های این شهرستان ممنوع است و انتظار می‌رود باغداران برای حفظ سلامت جامعه به این بخشنامه تمکین کنند.

او افزود : پس از شیوع ویروس کرونا در منطقه، تعطیلی باغ ویلا‌ برای حفظ سلامت باغداران، مسافران و شهروندان در دستور کار قرار گرفت و پذیرش میهمان و مسافر در این باغ ویلا‌ها به دستور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان و تاکید اداره نظارت بر اماکن عمومی دزفول و دادستان عمومی و انقلاب ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریایی‌نیا تصریح کرد: درصورت تمکین نکردن باغداران به این بخشنامه با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی کرونا ویروس اخبار سلامت باغ ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند