Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: با توجه به حضور یک‌سومی کارکنان واحد از تاریخ ۲۳ فروردین ۹۹، تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مرتب و منظم فضای اداری کارکنان و نصب مجدد پروتکل‌های لازم جهت رعایت بهداشت فردی انجام شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، مهدی حیدری اظهار کرد: در شرایط بحرانی موجود و شیوع بیماری کرونا، رعایت اصول بهداشت فردی، عمومی و خصوصا توجه به اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و تا حد امکان دورکاری، کمک شایانی به کنترل این بیماری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به همین جهت از کارکنان عزیز انتظار داریم موارد فوق را رعایت و در صورتی که بیماری زمینه‌ای دارند، ضمن هماهنگی با بخش اداری در محل کار حضور نیابند و وظیفه خود را به سایر نیروها محول کنند؛ البته لازم به ذکر است حضور یک‌سوم از کارکنان جهت انجام امور، پاسخگویی به دانشجویان و خصوصا پشتیبانی از برنامه آموزش در فضای مجازی الزامی است که این امر باید به نحو احسن صورت بگیرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ببان کرد: به دنبال اعلام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها از ۴ اسفندماه ۹۸، برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با ریاست واحد، نیروهای حوزه مالی به‌صورت شیفتی جهت پاسخگویی و رفع مشکلات دانشجویان در ساختمان ستادی واحد به‌صورت فعال حضور داشتند؛ همچنین برابر بخشنامه مورخ ۹۹/۱/۱۳ سازمان مرکزی و اعلام حضور یک‌سوم کارکنان و مدیران اجرایی در تمامی حوزه‌ها، در تاریخ ۹۹/۱/۱۶ جلسه شورای اداری واحد به‌صورت مجازی تشکیل شد و در این جلسه مقرر شد که به‌منظور پاسخگویی به سؤالات دانشجویان و انجام امور آنان، معاونان و روسای دانشکده‌ها لیست اسامی کارکنان بخش‌های تحت مدیریت خود را جهت حضور اعلام کنند که این امر با همت مسئولان ذی‌ربط صورت گرفت و کارکنان با هماهنگی مدیران خود جهت پاسخگویی به ارباب رجوع در محل کارحضور خواهند داشت.

حیدری گفت: برای عمده مدیریت‌های زیر مجموعه حوزه اداری و مالی واحد تهران غرب شامل ادارات پشتیبانی، اداری و مالی که با توجه به شرایط موجود بیشتر درگیر کار هستند، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا نیروهای حوزه‌های مذکور با توجه به نیاز و رعایت حضور یک‌سومی کارکنان در واحد، اقدامات لازم انجام بگیرد؛ این امر در بخش اداری شامل اطلاع‌رسانی، نظارت بر امر حضور کارکنان و رصد کارکنانی است که بیماری زمینه‌ای دارند، در بخش پشتیبانی نیز شامل تهیه اقلام مورد نیاز به‌خصوص اقلام بهداشتی و در حوزه مالی نیز حمایت، به‌موقع و همیشگی است.

وی خاطرنشان کرد: در اسفندماه ۹۸ و از همان آغاز اعلام شیوع بیماری کرونا، واحد تهران غرب اقدام به تهیه مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش کرد و با تهیه بروشورهای هشداردهنده، نسبت به خطر بیماری، اطلاعات لازم را در اختیار کارکنان قرار داد؛ همچنین با توجه به حضور یک‌سومی کارکنان از تاریخ ۲۳ فروردین ۹۹، تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مرتب و منظم فضای اداری کارکنان، سرویس‌های بهداشتی، آبدارخانه‌ها، راهروها و نصب مجدد پروتکل‌های لازم جهت رعایت بهداشت فردی و ساختمان با همکاری روابط عمومی واحد انجام شده است.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب مهدی حیدری کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اداری و مالی حضور یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه پیامبر اعظم (ص) دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که بنا به دلایلی، اهتمام به اجرای روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

مهرداد بذرپاش روز جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن افزایش می‌یابد، اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد رشد داشته است و نزدیک ۱۵ میلیون تن بار در شبکه ترانزینی طی این مدت جا به جا شده است. 

وی به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایرانراه اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش ادامه داد: حضور مدیران بر سر پروژه‌ها الزامی است چراکه حضور آن‌ها بر سر پروژه‌ها، به عنوان بازدارنده عمل می‌کند.

وی افزود: قول می‌دهم درخواست‌های رام‌های راه‌آهن استان را به شبکه ریلی اضافه کنیم و هر چه زیرساخت‌ها از لحاظ ریلی افزایش یابد، توفیقات فراوانی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان