Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@15:24:47 GMT

بیش از سه هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۶۶۰

بیش از سه هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار کالای مکشوفه قاچاق نسبت به مدت مشابه سال ما قبل  ۸۸ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد : دراین مدت در اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا، ۱۷۴ میلیون و ۶۰۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد و  یک هزار و ۴۰ پرونده قضایی برای قاچاقچیان کالا دراین استان تشکیل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی البرز گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۰ قاچاقچی کالا دستگیر و ۲۶۰ خودرو سبک و سنگین توقیف شد.
وی گفت : بیشترین کالای کشف شده در این مدت لوازم صوتی و تصویری ، انواع پوشاک ، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی ، فرآورده های نفتی ، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است .
محمدیان تاکید کرد: انتخاب شعار"جهش تولید" برای سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری، عزم نیروهای پلیس را برای مقابله با معضل قاچاق کالا جدی تر از گذشته می کند.   
فرمانده انتظامی استان البرز، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند، تاثیرگذار دانست.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خودرو فرمانده انتظامی قاچاق قاچاق کالا و ارز مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم