Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیومرث مظفری» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: اکنون مطالبات سال ۹۷ تسویه و مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی تا آذرماه ۹۸ و مراکز خصوصی تا آبان ۹۸ پرداخت شده است.

دبیر سازمان‌های بیمه‌گر استان کرمانشاه همچنین گفت: بیماران کرونایی بستری شده فاقد بیمه در بیمارستان‌ها، یک روزه ارزیابی تعیین دهک و وضعیت مالی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف صیانت از حقوق بیمه‌شدگان و به منظور کاهش مراجعات آنان به دفاتر پیشخوان برای تمدید دفترچه، تمام دفترچه‌هایی که تاریخ اعتبار آنها از تاریخ اول اسفند ۹۸ به پایان رسیده و برگه سفید دارند (غیر از صندوق ایرانیان) تا تاریخ ۳۱ خرداد ۹۹ معتبر است و ارائه خدمت در مراکز و مؤسسات درمانی طرف قرارداد بلامانع است.

مظفری عنوان کرد: برای کاهش مراجعات مردم به مراکز درمانی، سامانه پاسخگویی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سئوالات کرونایی هموطنان است.

بیمه سلامت کرمانشاه، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر یعنی ۶۰ درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل، «صندوق کارکنان دولت»، «صندوق روستاییان و عشایر»، «صندوق بیمه همگانی رایگان»، «صندوق ایرانیان» و «صندوق سایر اقشار» زیرپوشش دارد.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه، ۵۰۰ هزار نفر معادل ۲۶ درصد در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای و مابقی در ۳۴ شهر زندگی می‌کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۸۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

کیانوش جهانپور افزود: با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۰ هزار و ۲۹ نفر رسید.

وی اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان حقوق مراکز درمانی وزارت بهداشت بیمه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است