Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن اعلام کردند که به صورت کامل کنترل یکی از پادگانهای متعلق به نیروهای شورای انتقالی جنوب که تحت حمایت امارات است را به دست گرفتند. آنها اعلام کردند که این پادگان در جزیره سقطری یمن واقع شده است.

لازم به ذکر است که شبکه المسیره گزارش داده بود که نیروهای تحت امر دولت فراری و مستعفی منصور هادی که تحت حمایت عربستان سعودی قرار دارند با نیروهای شورای انتقالی جنوب که از حمایت امارات برخوردار هستند، در یمن درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای چندمین بار است که مزدوران سعودی و اماراتی در یمن با یکدیگر درگیر می‌شوند.

کد خبر 4898460 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی امارات متحده عربی جزیره سقطری جنگ 2015 یمن عبد ربه منصور هادی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی سوریه دونالد ترامپ قربانیان کرونا ایران روسیه فلسطین افغانستان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرام شبکه تلویزیونی العهد، در پی برگزاری تجمع‌هایی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوارغزه در دانشگاه‌های آمریکا، این دانشگاه‌ها به پادگان تبدیل و ۹۳ نفر بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه پادگان نیست
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م