Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در خانه قرنطینه هستیم و بازیکنان هم در کنار خانواده هایشان در منزل هستند، اما تمریناتشان را انجام می‌دهند و جزئیات آن را به دستیارانم گزارش می‌کنند.  

تارتار در پاسخ به این سوال که کادرفنی نفت مسجد سلیمان برای دریافت  اطلاعات مربوط به تمرین بازیکنان از چه ابزاری استفاده می‌کند گفت: امکانات ما در آن حد نیست که بخواهیم از GPS استفاده کنیم، اما بازیکنان فیلم تمریناتشان را در یک گروه مجازی بارگذاری می‌کنند و کادرفنی عملکردشان را می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تارتار درباره شرایط مالی تیمش اظهار داشت: باید از تمام مسئولان استانی و شهرستانی تشکر کنم که برای رفع مشکلات مالی باشگاه تلاش‌های زیادی کردند. تاکنون ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده که در فوتبال ایران رقم قابل توجهی است. هر چند که قرارداد‌های ما سنگین نبود و می‌توانم بگویم در برابر تیم‌های مدعی رقم ناچیزی بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تعصبش به این تیم گفت: صد در صد طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس هستم اما در حال حاضر هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارم. چند وقت پیش گفتم که به حرمت هواداران دیگر تیم‌ها سعی می‌کنم تعصبم را نشان ندهم.

بیشتر بخوانید: تارتار: با ادامه شرایط موجود بهترین تصمیم، تعطیلی لیگ است

او درباره پیشنهادش مبنی بر حذف تیم‌های بدهکار و برگزاری لیگ بیستم با حضور ۱۸ تیم گفت: زمانی که ویروس کرونا در کشور رواج پیدا کرد، این پیشنهاد را دادم، اما وقتی بیشتر بررسی کردم دیدم که موضوع فقط لیگ برتر نیست و باید لیگ‌های دسته یک، ۲ و ۳ را هم در نظر گرفت. به هر حال در لیگ‌های دیگر هم تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر و سقوط نکردن به دسته پایین‌تر می‌جنگند. سخت است که به یک باره تمام فوتبال را تعطیل کنیم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که حق تیم‌ها تضییع نشود.  

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که در صورت نیمه تمام ماندن لیگ پرسپولیس باید قهرمان شود یا خیر گفت:  اختلاف امتیازی پرسپولیس نسبت به تیم دوم خیلی زیاد است و آن‌ها در این فصل مانند فصل‌های گذشته عملکرد خوبی داشتند. پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است، اما تیم‌های دیگر هم حق دارند که به قهرمانی پرسپولیس معترض باشند.  

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: پیشنهاد من این است که لیگ ادامه پیدا کند تا در پایان فصل هیچ تیمی معترض نباشد. اگر این بیماری ادامه داشته باشد، صد در صد مسابقات باید بدون تماشاگر برگزار شود. اگر هم بیماری روند صعودی داشته باشد، لیگ باید تعطیل شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است