Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار بابل ، فاز پنج جاده ساحلی که برای کاهش بار ترافیک غرب شهربابل بسیار حیاتی می باشد ظرف چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این خبر را سید مجتبی حکیم شهرداربابل در گفتگو با خبرنگار آریا دفتراستان مازندران درشهرستان بابل اعلام کرد و گفت: کاهش بارترافیک نقاط مختلف شهر یکی از اهداف مهم  شهرداری بابل می باشد  در سال گذشته شهرداری بابل  برای کاهش بار ترافیک نقاط مختلف  شهر ضمن شروع عملیات اجرایی فاز پایانی کمربندی شرقی دوم جهت کاهش ترافیک شرق شهر بابل ، برای کاهش بارترافیک غرب این شهر هم  عملیات اجرایی فاز پنج جاده ساحلی را شروع نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته چهار فاز جاده ساحلی اجراشد و شهرداری بمنظور کامل نمودن این جاده و وصل آن به شهر امیرکلا عملیات اجرایی فاز پنج را شروع کرد طول مسیر فاز پنج جاده ساحلی 2000متر می باشد شهرداری برای زیرسازی و اسفالت این پروژه مهم  و ساخت دیوار حائل رودخانه  200 میلیارد ریال اعتبار لحاظ کرده است .

به گفته  حکیم ، با اتمام این پروژه مهم، جاده ساحلی بابل  به شهر امیرکلا وصل می گردد و مردم و مسافرین  که قصد سفر به شهرستان بابلسرو دریا را دارند بدون اینکه وارد شهر بابل شوند  از ابتدای  ورودی پل موزیرج بابل می توانند  ازطریق جاده ساحلی به شهر امیرکلا و از آنجا به دریا و بابلسر سفرنمایند.

شهردار بابل در ادامه اینگونه نوید داد و گفت : فاز پنج جاده ساحلی که برای کاهش بار ترافیک غرب شهربابل بسیار حیاتی می باشد ظرف چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سید مجتبی حکیم در پایان در پاسخ به این سئوال،  برای کاهش ترافیک مرکز شهر چه تدابیری اندیشیده اید گفت: در سال گذشته به مردم خوب بابل برای کاهش ترافیک غرب - شرق و مرکز این شهر قول احداث سه پروژه مهم را داده بودیم طبق وعده داده شده عملیات اجرایی دو پروژه حیاتی برای شهربابل( فاز پایانی کمربندی شرقی دوم و فاز پنج جاده ساحلی )را شروع نمودیم و قرار بود عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی را تا پایان سال 98 شروع نمائیم بخاطر شیوع کرونا و درگیر شدن همه مسئولین برای مهار این بیماری، شهرداری بابل هم تمام امکانات خود را در راه مهار این بیماری بکاربرد و از زمان شیوع بیماری تاکنون تمام هم و غم مسئولین شهرداری رفع این مشکل اساسی مردم است به مردم عزیز شهر بابل این نوید را می دهیم به محض مهار بیماری و عادی شدن شرایط شهرستان بابل با شروع عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی  به وعده داده شده عمل  نمائیم  .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: با اتمام عملیات اجرایی ترافیک غرب کاهش عملیات اجرایی ترافیک غرب برای کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز