Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:35:06 GMT

کشف 4هزار و 500کیلوگرم ژل ضدعفونی کننده غیربهداشتی در سر اب

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۹۱۴

کشف 4هزار و 500کیلوگرم ژل ضدعفونی کننده غیربهداشتی در سر اب

فرمانده انتظامی شهرستان سراب از پلمب یک کارگاه تولید ژل ضدعفونی کننده غیرمجاز خبر داد و گفت: از این کارگاه کشف 4هزار و 500کیلو گرم ژل ضد عفونی کننده غیر بهداشتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: برای جلوگیری از توزیع اقلام بهداشتی غیرمجاز و دپوی اقلام بهداشتی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سراب به طور مستمر و شبانه‌روزی بر فعالیت تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان اقلام بهداشتی نظارت داشته که در رصدهای پلیسی موفق شدند، یک کارگاه تولیدی ژل ضدعفونی کننده دست که به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی تهیه می‌شد، را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سراب بیان کرد: در بررسی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد فردی با افتتاح کارگاهی اقدام به تولید ژل‌های غیرمجاز بدون داشتن هر گونه مجوز قانونی و پروانه بهداشتی کرده و در بطری‌های 500 سی سی بسته‌بندی می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به محل کارگاه اعزام و موفق شدند، متهم را دستگیر و در بازرسی از این کارگاه مقدار 4 هزار و 500 کیلوگرم  ژل‌های ضدعفونی کننده غیر بهداشتی تولید شده کشف کنند.

وی با بیان اینکه این کارگاه پلمب شد، افزود: متهم نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: ژل کشف آگاهی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز کرونا کارگاه غیربهداشتی پلیس غیرمجاز سراب شهرستان سراب ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه