Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@20:14:01 GMT

نظر سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره ادامه لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۹۲۷

نظر سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره ادامه لیگ برتر

سرمربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید در حال حاضر فوتبال ارزشی ندارد چرا که باید به یک مساله خیلی بزرگ‌تر که سلامت جامعه است رسیدگی کنیم.

قدس آنلاین: هومن افاضلی در گفت‌و گو با ایسنا درباره گمانه زنی‌های مربوط به برگزاری لیگ در اوایل اردیبهشت ماه اظهار کرد: این مساله امکان پذیر نیست چرا که باید ۲۱ روز به ما فرصت بدهند تا تمرینات آماده‌سازی تیم‌ را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم حدود یک ماه و نیم است تمرین ندارد و در واقع شرایط پیش فصل به وجود آمده است. حتی با این مدت تمرین هم نمی‌شود شرایط ایده آلی برای بازیکنان فراهم کرد.

او ادامه داد: در اروپا مساله حق‌ پخش وجود دارد و برای درآمدزایی یا جلوگیری از ورشکستگی باید لیگ‌هایشان را برگزار کنند اما در ایران این مباحث وجود ندارد. به نظر من برگزاری رقابت‌ها بی‌احترامی به همه آن‌هایی است که در حال تلاش هستند تا این بحران به پایان برسد. همه چیز حد و حدودی دارد و باید بگویم در حال حاضر فوتبال ارزشی ندارد. اکنون باید به یک مساله خیلی بزرگ‌تر یعنی سلامت جامعه رسیدگی کنیم. دو روز پیش آقای منوچهری که از دوستانم بود فوت کرد. اگر بخواهیم فوتبال را برگزار کنیم باید چه جوابی به این خانواده بدهیم؟

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان این‌که برخی موافق برگزاری بازی‌ها هستند و سلامت هیچ‌کس را در نظر نمی‌گیرند، گفت: اکنون باید خود و جامعه را از این بحران و بیماری نجات دهیم. اگر ورزشکاری مبتلا شود حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از کیفیت ریه خود را از دست می‌دهد و وقتی این اتفاق بیفتد دیگر بازیکن سابق نمی‌شود و نمی‌تواند حرفه‌ای بازی کند.

او در پایان گفت: برای من مهم نیست چه کسی اظهار نظر می‌کند چرا که اکنون سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است. متاسفانه به جای این‌که به فکر سلامت خود و جامعه باشیم، همچنان در حال حاشیه‌سازی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۴، با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، برترین‌های مناطق آزاد ایران در حوزه سرمایه‌گذاری و صادرات تعیین و تقدیر شدند.

بر همین اساس منطقه آزاد اروند در هر دو حوزه، صاحب عنوان برتر شد.
پس از انتخاب شرکت کربور سیلیسیم به عنوان صادر کننده برتر این منطقه، عنوان سرمایه‌گذار برتر نیز به شرکت پارس اروند رسید.

بدین ترتیب از سوی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، از آقای وحید فاطمی‌زاده مدیریت شرکت پارس اروند به عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد.
شرکت پارس اروند الکتریک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ در دو شهر آبادان و تهران آغاز و کار خود را با شرکت CIE( کارخانه) و بنیان صنعت اوپاتان (دفتر اصلی) گسترش داده است.

این شرکت در شهرک صنعتی آبادان واقع در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند بنا نهاده شده است و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه برق صنعتی و روشنایی، یکی از پیشگامان و نامداران این عرصه به حساب می آید که تولیدات خود را با دو برند سی آی ای و پارس اروند در تولید فیوزهای مینیاتوری، محافظ جان، کنتاکتور، پروژکتور، چراغ، پنل، لامپ، ریسه، سنسور و تایمر عرضه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی