Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، میثم کرمانی اظهار کرد: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و در پی آسیب‌های وارده ناشی از بحران کرونا به کسب و کارها و فعالیت‌های اقتصادی در استان خراسان رضوی، تلاش داریم از نیروهای علاقه‌مند و توانمند سراسر استان در حوزه دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام این اقدام بر اساس مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در مورخ ۱۸ فروردین ۹۹،  بیان کرد: این اقدام با همکاری موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری‌های استان انجام خواهد شد و تا سقف ۲۰۰ نفر از جوانان علاقه‌مند و فعال رده سنی حداقل ۲۲ تا حداکثر ۳۵ سال که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در همه رشته‌ها هستند، پس از شرکت در دوره‌های آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری خواهند شد.

کرمانی افزود: آشنایی اولیه با رایانه، اینترنت، علاقمندی و انگیزه بالا در یادگیری اصول دیجیتال مارکتینگ و کسب نمره قبولی در دوره‌های آموزشی آنلاینی که به صورت رایگان برگزار خواهد شد، از جمله شرایط شناسایی و انتخاب این افراد است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ از ۲۴ فرودین ۹۹  عنوان کرد: علاقه‌مندان به این حوزه تا پایان وقت اداری یک اردیبهشت امسال فرصت دارند تا از طریق سایت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی به آدرس www.hamyari-kh.ir در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: این دوره‌ها به صورت مجازی توسط موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های استان برگزار می‌شود. تلفن تماس ۳۸۷۹۸۳۶۷-۰۵۱ همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آنلاین دیجیتال مارکتینگ خواهد بود.

کد خبر 500336 برچسب‌ها بازاریابی استان خراسان رضوی اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازاریابی استان خراسان رضوی اینترنت دیجیتال مارکتینگ خراسان رضوی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده در ۲ روز با هدف کسب مهارت و افزایش توان علمی دانشجویان با همت انجمن علمی مدیریت، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد بابل و همکاری سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

اساتید این حوزه، سرفصل‌هایی همچون مفاهیم اولیه سرمایه‌گذاری، آشنایی با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مفاهیم پایه در تحلیل تکنیکال و بنیادی و آشنایی با سایت کدال و تی‌اس‌ای را تدریس کردند.

خلیل قنبری، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد واحد بابل ضمن اعلام مثبت بودن برگزاری دوره، گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از شرکت‌کنندکان، نشان از آن دارد که مورد استقبال دانشجویان واقع شده و تقاضای ادامه برگزاری دوره‌های بیشتر را دارند.

وی ادامه داد: از اعضای انجمن برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ها، قدردانی می‌کنم و از ریاست واحد، معاونت، اساتید، مسئولین مربوطه، سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، کمال تشکر را در حمایت و برگزاری این دوره‌ها را دارم.

قنبری خاطرنشان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان از برگزاری دوره، سبب ایجاد انگیزه بیشتر بین اعضای انجمن در انجام برنامه‌های مرتبط شد و امیدوارم بتوانیم، هر چه بیشتر در ارتقا علمی دانشجویان با بهره‌گیری از اساتید و مسئولین، گام برداریم.

خبرنگار: ساراسادات حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229186 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز بورس

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد