Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@02:43:56 GMT

عامل قتل اعضای خانواده رودباری بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۶۹۳

آفتاب‌‌نیوز :

"حامد عمرانی" در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: پس از کسب گزارشی در آخرین ساعات از آخرین روز سال ۹۸، مبنی بر تیراندازی مسلحانه در حومه شهر رودبار جنوب بلافاصله دادستانی رودبار جنوب به موضوع ورود و بازپرس ویژه قتل این دادسرا در محل حادثه حضور یافت.

این مقام قضایی اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه یک پیرمرد ۷۰ساله (پدربزرگ خانواده) به همراه یک کودک خردسال به ضرب گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل رسیدند و مادر و دیگر پسر خانواده به علت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تلخ صادر شد، بیان کرد: طبق تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل از اقوام خانواده مقتول بوده که اختلافات خانوادگی و مالی علت و انگیزه این جنایت بوده است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، عمرانی ادامه داد: در همان روزهای ایام عید نوروز و در راستای اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار که از نوآوری های ارزشمند رییس کل دادگستری استان کرمان است، چندین جلسه مشترک با سران طوایف و ریش سفیدان محلی برگزار گردید و پیرو رایزنی های صورت گرفته صبح امروز قاتل خود را به دادستانی رودبار جنوب معرفی کرد و پس از اعتراف به بزه خود؛ متهم راهی زندان شد.

دادستان رودبار جنوب به مخلین نظم و امنیت و مرتکبین جرائم مهم هشدار داد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با افراد شرور برخورد می کند و اجازه جولان به احدی از آنها داده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل قتل عام خانوادگی رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند