Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@04:06:38 GMT

کاهش قیمت ستارگان لیگ برتر انگلیس به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۷۰۳

کاهش قیمت ستارگان لیگ برتر انگلیس به خاطر کرونا

خبرگزاری آریا- شیوع کرونا باعث کاهش شدید قیمت ستاره‌های لیگ برتری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از دیلی میرور، بازیکنان برتر باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در اثر شیوع ویروس کرونا، با کاهش ارزش‌های خود روبرو شدند. بیشترین کاهش ارزش یک بازیکن با 28.8 میلیون پوند بوده است.
کارشناسان نقل و انتقالات و ارزش بازیکنان در سایت ترانسفر مارکت پیامدهای مالی شیوع COVID-19 را ارزیابی کرده‌اند که منجر به تعلیق همه فوتبال‌ها در انگلیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه‌ای از طرف ترنسفرمارکت، در مورد بحران ویروس کرونا و ارتباط آن با کاهش ارزش بازیکنان آمده است که در کل ارزش تیم‌های باشگاه‌های لیگ برتر با بیش از 1.8 میلیارد پوند در نتیجه این ویروس کاهش یافته است.
در ادامه آمده است: این اتفاق منجر به از دست دادن ارزش بازار نقل و انتقالات بازیکنان تا 2.01 میلیارد پوند می‌شود و باید دید بعد از پایان ویروس کرونا و شروع دوباره رقابت‌های فوتبال، این بازیکنان بار دیگر می‌توانند ارزش نقل و انتقالاتی خود را بالا ببرند یا خیر.
کاهش شدید قیمت‌های بازیکنان تیم‌های لیگ برتری از جمله تیم‌های بالانشین باعث شده است تا این تیم‌ها فعلا برنامه‌های فروش بازیکنان خود را مختومه اعلام کنند و به دنبال جذب بازیکنان جدید باشند تا بعد از فروکش کردن کرونا بار دیگر تعادل قیمت‌ها را به دست بیاورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس