Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:54:09 GMT

بررسی هزینه کاشت مو و هزینه کاشت ابرو

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۷۵۷

بررسی هزینه کاشت مو و هزینه کاشت ابرو

به گزارش خبرگزاری مهر، اگر شما هم جز افرادی هستید که ریزش‌های شدید را در موهای خود تجربه می‌کنید و از درمان‌های مختلف بی نتیجه مانده اید باید بدانید که بهترین روش برای شما عزیزان استفاده از کاشت مو طبیعی می‌باشد تا این درمان بدون نیاز به جراحی منجر به رشد طبیعی موهای شما به صورت طبیعی و دائمی شود.

کاشت مو روشی موفق در جهان است که بدون نیاز به جراحی و بی هوشی درمان ریزش شدید موها را انجام می‌دهد، این روش برای درمان نیازمند فولیکول موهای خود فرد می‌باشد بنابراین شرط انجام کاشت مو طبیعی این است که افراد بانک مویی قوی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشت مو چیست؟

برای انجام کاشت مو افراد باید به کلینیک‌های تخصصی کاشت مو مراجعه نمایند تا درمان را به صورت تخصصی انجام دهند که انتخاب کلینیک نیز یک فاکتور مهم در نوع درمان و نتیجه گیری درمان می‌باشد.

برای انجام این روش ابتدا متخصص به برسی نوع ریزش و مقدار آن می‌پردازد و سپس با بررسی بانک مو مشخص می‌سازد که فرد بانک موی قوی دارد و یا خیر و چه مقدار برداشت و چه مقدار کاشت برای شخص کافی می‌باشد و سپس بر این اساس روند درمان را برنامه ریزی کرده و بر مبنای آن درمان را پیش می‌برد، در جلسه درمان نیز با توجه به انتخاب روش انتخاب کاشت مو، مقدار مورد نیاز فولیکول‌ها بر اساس دستگاه روش کشت مو برداشت می‌شود و سپس بر نقاط خالی از موی سر فرد کاشته می‌شود که این درمان از طریق بی حسی موضعی انجام می‌گیرد و فرد دردی را در زمان درمان خود حس نخواهد کرد.

روش‌های رایج و سنتی کاشت مو

کاشت مو به روش fut

در این روش نوار باریکی که دارای حداکثر ۲ سانتی متر عرض و ۲۵ سانتی‌متر طول می‌باشد از پس سر فرد بیمار استخراج می‌شود و پس از آن پوست نواحی پشت سر با کمی کشش به هم رسانیده می‌شود و سپس توسط تیم کاشت بخیه زده می‌شود پس از جدا سازی فولیکول‌ها، فولیکول‌های به دست آمده به کمک بی حسی موضعی بر نقاط خالی از موی سر کاشته می‌شوند، این روش به علت برداشت پوست سر و بخیه آنها سبب ایجاد اسکار بر پشت سر می‌شود که ظاهر سر افراد را تحت تأثیر قرار داده و می‌تواند موجب کاهش اعتماد به نفس در افراد شود و به علت برداشت محدود شاهد رشد پر تراکم موها نخواهیم بود.

کاشت مو به روش fit

این روش از کاشت مو به وسیله پانچ گرافت ها را برداشت می‌کند، اما همین برداشت به صورت غیر اصولی بوده و سبب خالی شدن مو در پشت سر می‌گردد و برداشت محدودی را نیز دارد که سبب کم پشتی موهای کاشته شده می‌باشد و ریسک درمان بالایی را دارد و نیازمند تکرار جلسات درمانی می‌باشند و به همین خاطر روش پیشنهاد شده‌ای نمی‌باشد.

کاشت مو به روش سوپر کاشت کلینیک رنسانس

کاشت مو به روش سوپر کاشت کلینیک رنسانس آخرین روش ارائه شده کاشت مو می‌باشد، این روش در حال حاضر بهترین روش کاشت مو می‌باشد چرا که توانسته است ضعف‌های روش‌های قبل را از بین ببرد و نتایج فوق العاده درمانی را به همراه داشته باشد.

تکنیک سوپر کاشت مو تنها در کلینیک تخصصی رنسانس انجام می‌شود چرا که این روش اصولی نیازمند تجهیزات حرفه‌ای و متخصصین ماهر در این زمینه می‌باشد

متخصص پس از بررسی شرایط فرد مانند مقدار ریزش و مقدار مورد نیاز برداشت گرافت و مقدار مورد نیاز کاشت فولیکول، طراحی کاشت و کاشت جلوی سر فرد را نیز آماده می‌کند تا در زمان اجرای درمان کاشت مو به همین صورت پیش رود.

در جلسه اجرای کاشت مو به روش سوپر کاشت کلینیک رنسانس ابتدا متخصص ناحیه برداشت را از طریق بی حسی موضعی بی حس می‌کند سپس برداشت فولیکول از طریق سوزن‌های ریز این دستگاه انجام می‌گیرد که مقدار برداشت سه برابر سایر روش‌ها بوده و برداشت به صورت کاملاً تصادفی می‌باشد تا ظاهر پشت سر افراد را تحت تأثیر منفی خود قرار ندهد.

پس از برداشت، ناحیه کاشت نیز از طریق بی حسی موضعی بی حس می‌گردند و فولیکول‌ها به صورت تصادفی کاشت می‌شوند.

نتایج درمان در سوپر کاشت مو

کاشت مو به روش کاشت سوپر کاشت برخلاف سایر روش‌ها درمانی قابل پیش بینی دارد و نتایج آن از ۴ ماه اول پس از درمان قابل رؤیت می‌باشند، رشد موها در این روش علاوه بر سرعت بالا دارای تراکم بالا می‌باشد و شاهد پر پشتی موها خواهیم بود و ظاهری کاملاً طبیعی را بر موهای فرد ایجاد می‌کند و هیچ ظاهر غیر طبیعی را مانند روش‌های قبل برای افراد ندارد.

سن کاشت مو

یکی از مهم‌ترین مسائل کاشت مو مدت زمان آن است. بهترین سن برای کاشت مو ۲۳ سال به بالا است. به افراد پایین‌تر از این رده سنی توصیه می‌شود تا کامل شدن روند ریزش موها صبر کنند و یا از روش‌های تقویت مو و جایگزین مانند PRP، مزوتراپی، ترمیم مو و … استفاده کرده و پس از آن برای کاشت مو اقدام نمایند.

در کاشت مو که از ناحیه پشت سر مو برای پیوند برداشت انجام می‌شود، اگر ریزش مو هنوز کامل نشده باشد، ممکن است با برداشتن مو از آن ناحیه برای کاشت مو و ریزش آن ناحیه فرد دچار مشکل شود. موها باید از بخشی از سر برداشته شوند که هرگز دچار ریزش نمی‌شوند.

بهترین کلینیک کاشت مو

مهم‌ترین قدمی که افراد برای انجام درمان کاشت مو باید بردارند انتخاب کلینیک کاشت مو می‌باشد، کلینیک کاشت مو باید علاوه بر رعایت کلیه استاندارهای لازم دارای بهترین تجهیزات و دستگاه‌های کاشت مو و بهترین روش کاشت مو و بهترین متخصص در این زمینه باشد، یکی از کلینیک‌های تخصصی کاشت مو در این کلینیک تخصصی رنسانس می‌باشد که با رعایت کلیه این اصول و انجام کاشت مو به روش سوپر کاشت توانسته است بهترین نتایج را برا افراد داشته باشد و یک پیشنهاد عالی برای کلیه افراد در ایران قرار گیرد.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو روشی است که نیازی به جراحی، خونریزی و بخیه ندارد تنها از طریق پیوند فولیکول‌های مو خود شخص بر ناحیه ابرو می‌توان شاهد رشد ابروها به صورت طبیعی و دائمی شد، این روش تخصصی نیز نیازمند کلینیک‌های تخصصی کاشت مو می‌باشد تا از طریق متخصص و دستگاهای مخصوص درمان برای افراد انجام شود.

روش‌های درمان کاشت ابرو

کاشت ابرو روش‌های درمان مشابه با کاشت مو دارد به این صورت که روش‌ها و دستگاهای کاشت مو می‌توانند درمان کاشت ابرو را به ثمر برسانند اما با تخصص و مهارت بالاتر متخصص، چرا که کاشت ابرو نیازمند مهارت و ظرافت بالایی بوده و ریسک درمانی در آن بالا می‌باشد بنابراین باید بهترین روش تحت متخصصی ماهر انجام گیرد تا درمانی بی نقص و صحیح را به همراه داشته باشد.

پس از روش‌های رایج کاشت مو مانند روش fut,fit نیز می‌توان برای کاشت ابرو استفاده کرد اما ریسک بسیار بالایی را برای درمان ابرو خواهند داشت و توصیه می‌شد تا افراد بهترین روش کاشت مو یعنی کاشت سوپر کاشت را برای درمان کاشت ابرو انتخاب نمایند .

کاشت ابرو، سوپر کاشت کلینیک تخصصی رنسانس

در کاشت ابرو به روش سوپر کاشت، متخصص بعد از بررسی‌های لازم اقدام به برداشت فولیکول‌ها با کمک بی حسی موضعی می‌کند و فولیکول‌ها را از طریق سوزن‌های ریز دستگاه برداشت می‌کند، سپس متخصص با بی حسی ناحیه ابرو فولیکول‌ها را با دقت و مهارت بسیار بالا، لا به لای تار ابرو ها می‌کارد این مرحله نیازمند دقت بسیار بالایی می‌باشد تا آسیبی به ابروهای طبیعی فرد نرسد و خط رویش ابرو و حالت زیبایی نیز برای رشد آنها در نظر گرفته شود که قطعاً مهارت بالایی را می‌طلبد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو

همانطور که گفته شد بهترین روش برای درمان کاشت ابرو استفاده از روش سوپر کاشت مو می‌باشد و این روش تخصصی تنها در برخی از کلینیک‌های حرفه ایی موجود است و به علت ظرافت بالای کاشت ابرو این روش نیازمند متخصص حرفه ایی می‌باشد که در حال حاضر انتخاب کلینیک تخصصی رنسانس یک انتخاب عالی برای افراد می‌باشد و افراد می‌توانند کاشت ابروی خود را در کلینیک رنسانس انجام دهند و در مدت زمان کوتاهی شاهد رشد طبیعی ابروهای خود به صورت دائمی با حالتی زیبا شوند.

همچنین شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه کاشت ابرو با شماره‌های ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ و ۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰ تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲ در ارتباط باشید

کاشت ریش

یکی از فاکتورهای جذابیت آقایان ریش می‌باشد و شاید به همین خاطراست که اکثر مردان مایل به داشتن ته ریش بر چهره خود هستند.

اما بنابر دلایل و بیماری‌های مختلف برخی مردان ریزش در ناحیه ریش و یا کم پشتی در این نواحی را دارند که تأثیر منفی بر اعتماد به نفس و زندگی شخصی آنها می‌گذارد درمان برای رفع این مشکل نیز از طریق دارو بی نتیجه و موقتی می‌باشد و در حال حاضر تنها راه نجات برای افراد استفاده از روش کاشت ریش خواهد بود که با راهی آسوده سبب رویش ریش افراد می‌گردد.

بهترین روش کاشت ریش

کاشت ریش را می‌توان مانند کاشت ابرو و مو از روش‌های رایج fut,fit استفاده کرد اما باید به این حقیقت نیز پی برد که این روش‌ها ریسک بالایی دارند و نتایج در آنها غیر قابل پیشبینی می‌باشد و به علت استفاده از پانچ در ناحیه ریش مناسب نمی‌باشند، اما استفاده از روش سوپر کاشت می‌تواند ازطریق سوزن‌های ریز این دستگاه برداشت راحت و اصولی را داشت و کاشت فولیکول‌ها نیز در ناحیه ریز بدون تغییر ظاهری در این ناحیه ازطریق سوزن‌های ریز این دستگاه انجام خواهد گرفت و با تراکمی بالا و مدت زمانی کوتاه نتایج قابل مشاهده می‌باشند.

بهترین کلینیک کاشت ریش

قطعاً حدس شما نیز کلینیک تخصصی رنسانس می‌باشد و این حدس کاملاً درست می‌باشد به دلیل اینکه طبیعی‌ترین نتایج کاشت مو، ابرو و ریش از طریق کاشت مو به روش سوپر کاشت ممکن است این روش تنها در کلینیک‌های محدود قابل استفاده می‌باشد که یکی از این کلینیک‌های تخصصی کلینیک رنسانس می‌باشد که علاوه بر تجهیزات لازم با بهترین برندهای دنیا دارای بهترین متخصص ماهر نیزمی باشد متخصص می‌تواند تأثیر بالایی در کاشت های پر ریسک مانند کاشت ریش داشته باشد چرا که این ناحیه در صورت قرار دارد و اسیب یا کاشت نا صحیح می‌تواند ظاهر چهره را به کلی تغییر دهد به همین دلیل کلینیک تخصصی رنسانس می‌تواند یک انتخاب عالی برای افراد باشد چرا که کاشت ریش پر تراکم و صحیح را دریافت می‌کنند بدون اینکه ریسک خطر در درمان را تجربه نمایند.

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه در دو شعبه به آدرس:

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر هیچ نظری در مورد محتوای آن ندارد.

کد خبر 4898549

منبع: مهر

کلیدواژه: کاشت مو ریزش مو شهر تهران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد شیراز بارش باران گرگان بیرجند استانداری قزوین ایلام فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی کلینیک های تخصصی بهترین روش کاشت کاشت مو بی حسی موضعی کلینیک کاشت برای افراد فولیکول ها برای درمان برای کاشت کاشت مو کاشت ریش پشت سر روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد ابراهیم پارسانژاد رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران اظهار داشت: وقتی زوجین برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند، در مرحله اول درمان‌های سطحی مربوط به زوجین برای آنها تجویز می‌شود و در صورت لزوم درمان‌های اولیه به سمت درمان‌های پیشرفته سطح ۳ می‌رود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش طبیعی برای تقویت باروری در مردان

وی افزود: بعد از ازدواج درصد بارداری یک زوج در ماه اول ۱۵ درصد، در ۶ ماه اول ۵۰ درصد، در ۸ ماه این میزان به ۸۰ درصد و بعد از یک سال احتمال بارداری برای آنها به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

این فوق تخصص نازایی، با اشاره به اینکه تمامی زوج‌های نابارور می‌توانند در فرایند درمان قرار بگیرند، تاکید کرد: این به معنای این نیست که همه آنها بچه‌دار می‌شوند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به درمان ناباروی می‌کنند و از روش‌های کمک‌باروری (IVF) استفاده می‌کنند، صاحب بچه می‌شوند.

وی تاکید کرد: تا سال‌ها پیش اگر زوجی مراجعه می‌کردند که به قول معروف مرد دچار مشکل بود و اسپرم نداشت، به او گفته می شد قابل درمان نیست، اما حالا درمان برای همه افراد نابارور انجام می‌شود، اما این به معنای موفقیت در همه این عمل‌ها نیست.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229025 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس