Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار ربیعی‌فر، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت که بازیکنان و مربیان این تیم تنها پنج درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده‌اند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مازیار ربیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این باره که آیا بازیکنان تیم فوتبال داماش با تعطیلی مسابقات فوتبال تمرین می‌کنند یا خیر، اظهار داشت: بعید می‌دانم آنها تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به بازیکنان برنامه تمرینی دادیم تا اگر شرایط تمرین را داشتند، به تمرینات ادامه دهند، اما این شرایط را ندارند.

وی با بیان اینکه تیمش منتظر صدور مجوز برای آغاز تمرینات است، تصریح کرد: هر روز خبری درخصوص آغاز مسابقات می‌شنویم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. باشگاه و تیم داماش علاقه‌مندند با فراهم شدن شرایط، مسابقات ادامه یابد و به پایان برسد.

سرمربی داماش: مشکلات مالی سبب عدم حضور تعدادی از بازیکنان در بازی برابر مس رفسنجان شد

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان در این باره که برخی می‌گویند بهتر است رقابت‌ها تا پایان فصل تعطیل شود، خاطرنشان کرد: ما موافق چنین تصمیمی نیستیم و می‌خواهیم بازی‌ها ادامه داشته باشد؛ البته به شرطی که سلامتی مردم تامین شود. در ادامه مسابقات، پنج بازی خانگی در پیش داریم و می‌توانیم امتیازات لازم را از این دیدارها کسب کنیم.

ربیعی‌فر با بیان اینکه زمین‌های گیلان به‌خاطر شیوع کرونا، زودتر تعطیل شد، به تسنیم گفت: حاجی‌پور (مالک باشگاه داماش) عضو شورای شهر رشت است و اطلاعات کامل را درباره کرونا را در اختیار دارد. به همین خاطر برای شروع تمرینات باید از او مجوز بگیریم.

وی درخصوص مشکلات مالی باشگاه داماش گیلانیان و اعتراض بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به مشکلات بیان کرد: مالک باشگاه سه سال برای داماش هزینه کرده و شرایط سختی دارد. مطمئن باشید اگر شرایط مالی خوبی داشتیم، جزو مدعیان بودیم و اگر امسال را بگذرانیم، شرایط خوبی در فصل آینده خواهیم داشت.

احمدزاده: فدراسیون برای ادامه مسابقات می‌خواهد از اروپایی‌ها الگوبرداری کند

« شانس من بوده که نیم‌فصل دوم آمدم، کرونا آمد و پول هم نبود!»، سرمربی داماش گیلانیان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما تاکنون پنج درصد از قرارداد این فصل را گرفتیم و فکر می‌کنم با پیگیری‌های حاجی‌پور، به‌زودی مبلغی پرداخت شود. مطالبات فصل‌های گذشته پرداخت شده و خرید سهمیه هم هزینه داشت. امیدوارم مدیران استان گیلان، نیم‌نگاهی به تیم‌های استان از جمله داماش و ملوان داشته باشند. فوتبال می‌تواند مردم را به هم نزدیک کند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال داماش گیلانیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال داماش گیلانیان فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال داماش گیلانیان تیم فوتبال داماش داماش گیلانیان ربیعی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دروازه‌بان مصدوم قرمزها همچنان تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا حضور او در بازی چهارشنبه‌شب برابر سپاهان نامشخص باشد.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت‌های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند