Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانی نسب با اشاره به فعالیت های کانون صاحب الزمان (عج) یزد گفت: رویکرد جدید کانون صاحب الزمان (عج) یزد در زمینه تئاتر است.

ابوالفضل کرمانی نسب، مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برنامه های این کانون در ایام ماه مبارک شعبان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد تغییر رویکرد برنامه های کانون به سمت فضای مجازی و غیر حضوری بود که برگزاری جشن به صورت مجازی، اجرای پویش سرود خانگی در تجلیل از مقام کادر درمانی بیمارستان ها از جمله این برنامه ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) نیز برنامه های فرهنگی و شاد متعددی را داشتیم که اجرای سرودهای شاد در مجتمع های مسکونی برگزار شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) یزد بیان کرد: در این راستا سرود با مضامین ولادت حضرت ولی عصر(عج) در بیش از 10 مجتمع مسکونی با همکاری مسجد الزهرا (س) و سازمان آتش نشانی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و با حضور اعضای گروه عاشقان ولایت یزد برگزار شد.

کرمانی نسب بیان کرد: هدف ما از اجرای سرود در مجتمع های مسکونی، اجرای جشن های مسجدی در بین مردمی که در خانه به سر می برند و همچنین تشویق مردم برای در خانه ماندن جهت شکست ویروس کرونا بود.

وی گفت: هدف دیگر ما نیز ارتباط بیشتر مردم با مساجد و تشویق به حضور و مشارکت مردم در برنامه های مسجدی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) یزد بیان کرد: خوشبختانه گروه سرود عاشقان ولایت کانون صاحب الزمان (عج) یزد توانسته به خوبی در سطح کشور بدرخشد و آثار تولیدی بسیار فاخری را داشته باشد که در سال جدید نیز این روند را به ضورت کیفی دنبال می کنیم.

کرمانی نسب بیان کرد: رویکرد سال جدید کانون نیز در زمینه تئاتر است که با توجه به کمبودهایی که در حوزه تئاتر مسجدی داریم، سعی کرده ایم با ارتباط گیری با فعالان این حوزه در زمینه تئاتر مسجدی گام برداریم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه سرود عاشقان ولایت یزد کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عج شبستان یزد کانون صاحب الزمان کرمانی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون شامگاه سه‌شنبه در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل اظهار کرد: تئاتر شبستان با توجه به زیست بوم مناسب استان فرصت کشف استعدادهای هنری و معرفی به جامعه هنری استان را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان به یک شبکه فرهنگی و هنری گسترده تبدیل شده است، افزود: کانون مساجد با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود می‌تواند گام‌های بزرگی در عرصه هنری استان ایفا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه تئاتر شبستان از جمله فعالیت‌های کانون‌‎های مساجد برای مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های هنری است، تصریح کرد: جشنواره تئاتر شبستان با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان، تربیت هنرمند مومن متعهد و انقلابی، فرهنگ‌سازی با مبانی معرفتی و دینی به زبان هنر و احیای کارکردهای واقعی مساجد پایه گذاری شده و امروز شاهد ظهور و بروز استعدادهای هنری در سطح کانون های مساجد هستیم.

آمون ادامه داد: شورای سیاستگذاری تئاتر شبستان با هدف برنامه‌ریزی در حوزه تئاتر با توجه به زیست بوم منطقه و استان تشکیل می‌شود و امیدواریم تئاتر شبستان نیز با توجه به استعدادهای هنری استان اردبیل که تاکنون به عرصه تئاتر معرفی کرده بتواند گام‌های مهمی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر، زبان گویایی برای بیان و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات است که با استفاده از آن می‌توان به جامعه آگاهی بخشید و زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به زبان هنر را فراهم کرد.

کد خبر 6093560

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است