Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:50:10 GMT

۱۰ واحد صنفی متخلف در شازند مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۹۱۴

۱۰ واحد صنفی متخلف در شازند مهر و موم شد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در جامعه و در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی مبنی بر محدودیت فعالیت برخی صنوف، تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر مهر و موم واحدهای متخلف، به ۱۱ واحد صنفی شهرستان شازند اخطار مهر و موم، ۱۲ واحد تذکرات بهداشتی داده شده و از ۶ واحد نیز تعهد گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق کابل‌های برق ساختمان‌های نیمه کاره در اراک دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق کابل‌های برق ساختمان‌های نیمه‌کاره این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ علوی اراک پس از بررسی میدانی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، در این راستا متهم را شناسایی و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به سه فقره سرقت کابل برق از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.


۱۱ کیلوگرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در استان مرکزی کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۱ کیلوگرم تریاک در قالب پوشش مسافرت خانوادگی در یکی از جاده‌های ارتباطی این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ «احمدرضا رضا چگینی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یکی از شهرستان‌های استان در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط تعدادی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر مطلع شدند.

وی بیان کرد: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، ۲ دستگاه خودرو متعلق به این افراد که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال تردد بودند شناسایی و متوقف شدند و در این رابطه چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انتظامی اراک استان مرکزی انتظامی ساختمان های نیمه کاره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان

سرهنگ کامران خوشناموند جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبار‌های حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات