Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:48:13 GMT

تولید 280 هزار ماسک و گان از سوی هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۰۲۲

تولید 280 هزار ماسک و گان از سوی هلال احمر

مدیرعامل صنایع نساجی هلال ایران از تولید 180 هزار عدد ماسک و 100 هزار ثوب البسه بیمارستانی در این شرکت خبر داد.

ظاهر رستمی در گفت وگو با ایسنا، درباره تولیدات شرکت صنایع نساجی هلال ایران  برای مقابله با کرونا، گفت: شرکت صنایع نساجی هلال ایران تامین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر و همچنین بخش های نظامی و ارگان های خصوصی شامل چادر، پتو، البسه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... را برعهده دارد اما از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت بر آن شد تا با راه اندازی دو خط تولید ماسک و البسه بیمارستانی یا همان گان به صورت مجزا در زمینه تامین اقلام بهداشتی گام بردارد.

وی افزود: شرکت صنایع نساجی هلال ایران با تولید ماسک و البسه بیمارستانی، توانسته به کمک وزارت بهداشت بیاید و در زمینه تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی اقدام کند.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به تولید 280 هزار ماسک و البسه بیمارستانی، تاکید کرد: از زمان راه اندازی خط تولید ماسک در این شرکت، 180 هزار عدد ماسک تولید شده است. در نخستین روزهای راه اندازی خط تولید ماسک، ظرفیت تولید این خط پنج هزار عدد در روز بود اما در حال حاضر ظرفیت تولید 10 هزار ماسک را به صورت روزانه داریم.

وی در زمینه تولید البسه بیمارستانی افزود: از زمان راه اندازی خط تولید البسه بیمارستانی 100 هزار ثوب گان تولید شده است، اما در حال حاضر امکان تولید 10 تا 15 هزار گان بیمارستانی به صورت روزانه وجود دارد.

انتها پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس هلال احمر شرکت صنایع نساجی هلال ایران البسه بیمارستانی تولید ماسک راه اندازی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت