Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست در یک رابطه عاطفی، سرمربی پیشین آرسنال را به سمت شکست در حرفه‌اش سوق داد. 

طرفداری- اونای امری معشوقه قبلی خود را به دلیل ناکامی در آرسنال مقصر شناخته است.

به گزارش میرر، این مربی اسپانیایی 18 ماه هدایت توپچی‌ها را در دست داشت ولی نوامبر گذشته عزل شد و جای خود را به میکل آرتتا داد. و حالا ساشا رایت به صحبت درباره رابطه‌اش با امری پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید آن‌ها سپتامبر گذشته با هم قطع رابطه کردند، تا این که او پس از اخراج شدن امری، در ماه دسامبر دوباره سراغ اونای رفت ولی با برخورد تند او مواجه شد. 

او مرا بابت اخراج شدنش سرزنش کرد. می‌گفت من جادوگر سفید هستم و خیلی برای او بد شانسی آورده‌ام. گفت از روزی که قطع رابطه کردیم، تیم شروع به باختن کرد. گفت پس از جدایی ما آنقدر استرس داشت که نمی‌توانست روی کارش تمرکز کند. درست شب قبل از فرا رسیدن سال جدید به سن سباستین رفتم تا او را ببینم و آنجا بود که مرا به خاطر ناکامی در آرسنال سرزنش کرد. واقعا به اونای اعتماد داشتم و فکر می‌کردم روزی ازدواج خواهیم کرد و بچه‌دار خواهیم شد. فکر می‌کردم یک مرد متشخص و خانواده دوست است. اما در نهایت فهمیدم برای یک رابطه جدی آماده نبود. 

او همچنین از عشق و علاقه بی حد و حصر سرمربی پیشین سویا و پاری سن ژرمن به فوتبال گفت:

بعد از اکثر بازی‌ها و بعضا اواسط هفته یکدیگر را می‌دیدیم. اگر تیمش خوب بازی نکرده بود، به من می‌گفت: «دوران سختی را پشت سر می‌گذارم. در حال حاضر شرایط خیلی استرس‌زا است.» همیشه فوتبال تماشا می‌کرد و پیگیر نتایج بود. حتی وقتی در تختخواب دراز می‌کشید، یک بازی را از کامپیوترش تماشا می‌کرد و دیگری را از تبلت. هم صبح‌ها و هم قبل از این که بخوابیم، همین وضعیت بر قرار بود. این وضعیت مقداری اذیت کننده بود ولی به هر حال عادتش این بود و من آن را پذیرفتم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است

ستاره جوان توپچی‌ها می‌گوید وضعیت او از نظر جسمانی خیلی بهتر از چند سال قبل است.

طرفداری | بوکایو ساکا، وینگر جوان آرسنال، در مصاحبه‌ای کریستیانو رونالدو را "الگوی کامل" خود معرفی کرده است.

ساکا که در حال حاضر 22 سال سن دارد، در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان نسل خود قرار دارد. او تاکنون بیش از 200 بازی برای آرسنال انجام داده و 50 گل به ثمر رسانده است. ساکا همچنین 32 بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن کرده و به ندرت به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست می‌دهد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، به ساکا چالش تبدیل شدن به بازیکنی را داده که مانند کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، بتواند به راحتی 60 تا 70 بازی در یک فصل انجام دهد. ساکا در مصاحبه با روزنامه میرر دراین‌باره گفت:

او [آرتتا] به من گفت که همه بازیکنان برتر این کار را انجام می‌دهند، بنابراین اگر می‌خواهم به آن سطح برسم، باید آماده باشم که این تعداد بازی را انجام دهم و سعی کنم در هر کدام از این بازی‌ها به تیمم کمک کنم تا پیروز شود.

ساکا در مورد کریستیانو رونالدو که در 39 سالگی هنوز در تیم النصر عربستان بازی می‌کند، افزود:

او نمونه کاملی از این موضوع بود. کریستیانو به ناگهان و پس از مدتی به یک گلزن قهار تبدیل شد و فکر می‌کنم او الهام‌بخش و الگوی من و بسیاری از بازیکنان است تا سعی کنند در مسیر او قدم بردارند. اما در عین حال، من فقط می‌خواهم خودم باشم و کاری را انجام دهم که برای بازی و پیروزی آرسنال لازم است.

ساکا سابقه مصدومیت‌های جزئی دارد که گاهی اوقات منجر به تعویض او می‌شود، اما این موضوع به دلیل فریب دادن مدافعان حریف برای تکل زدن است و او احساس می‌کند که در مقایسه با زمانی که برای اولین بار در شمال لندن بازی می‌کرد، از نظر جنگندگی قوی‌تر شده است. این وینگر تکنیکی اضافه کرد:

احساس می‌کنم از نظر جسمی خیلی قوی‌تر از چهار یا پنج سال پیش هستم. برای هر تکل، من تجربه بیشتری در این زمینه دارم که چه زمانی باید از روی یک تکل بپرم تا مانع از یک تکل سنگین شوم. بنابراین من علاوه بر قوی‌تر شدن از نظر جسمی، از نظر ذهنی نیز باهوش‌تر شده‌ام.

آرسنال و انگلیس امیدوارند که ساکا در هفته‌های آینده از مشکلات آمادگی جسمانی در امان بماند. توپچی‌ها که در حال رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر هستند، خود را برای بازی دربی با تاتنهام در روز یکشنبه آماده می‌کنند در حالی که سه‌شیرها برای حضور در یورو 2024 آماده می‌شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ