Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بخش هیمودیالیز بیمارستان رازی در دست تعمیر است و این حریق خوشبختانه بدون تلفات جانی بود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری با بیان اینکه این حادثه در ساعت 6:45 دقیقه امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد، اظهار کرد: نیروهای آتش نشان با تجهیزات کامل در محل حاضر شدند و پس از یک ساعت و نیم عملیات اطفا حریق به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این آتش سوزی در بخش بستری بیماران هیمودیالیزی اتفاق افتاده بود، گفت: در این بخش هیچ بیماری بستری نبوده و خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در بر نداشته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه این بخش از سایر بخش های بیمارستان به ویژه از بخش بستری و پذیرش بیماران کرونایی مجزا است، افزود: این بخش با سایر بخش های دیگر فاصله دارد و در دست تعمیر است. همچنین هیچ گونه دودی وارد بخش های دیگر بیمارستان نشده است.

قنبری در پایان با اشاره به اینکه قسمتی از بخش مذکور دچار آتش سوزی شده بود، اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

لازم به ذکر است که بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان قرنطینه و بستری بیماران کرونایی استان است.

روز گذشته با حضور استاندار خوزستان سه طرح درمانی شامل بخش سی تی اسکن، دو دستگاه اکسیژن ساز و آی سی یو شماره پنج این بیمارستان با هشت تخت مجهز به بهره برداری رسیده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی برنا خوزستان کرونا ویروس بیمارستان رازی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم