Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:09:00 GMT

دروازه‌بانی که معتقد بود جهان به آخر رسیده!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۵۷۲

دروازه‌بانی که معتقد بود جهان به آخر رسیده!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

  سیما فردوسی‌پور: قناعت و هوشمندی، ما را در این زمانه به آرامش می‌رساند   وقتی مربی آرسنال به خانواده اش کرونا داد   تنها روش صحیح استفاده از ماسک     ضرورت تله مدیسین در بحران کرونا   دروازه‌بانی که معتقد بود جهان به آخر رسیده!   آرامش؛ واکسنی در روزهای کرونایی که همه به آن نیاز دارند   آخرین وضعیت اکران آنلاین فیلم حاتمی‌کیا   تجدید چاپ کتاب سه سال زندگی خبرنگار صداوسیما در اروپا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99 سیما فردوسی کرونا آرامش ماسک آرسنال تله مدیسین پزشکی خروج حاتمی کیا کتاب تابناک جوان ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود

میثم منیعی نسبت به نبود آرامش در زمان مدیریت علی خطیر برای جواد نکونام انتقاد کرد.

میثم منیعی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص انتخاب کوپال ناظمی به عنوان داور بازی استقلال گفت: کوپال ناظمی داور خیلی خوبی است اما یک مقدار به او حساسیت وجود دارد و با توجه به این حساسیت‌هایی که وجود دارد ای‌کاش کمیته داوران خرد بیشتری در چیدمان داوری‌ها داشته باشد. اما به هر حال من امیدوارم او فردا داوری منصفانه‌ای از خود نشان دهد.

وی در خصوص تغییرات مدیریتی در استقلال اظهار داشت: از اول مشخص بود که این اختلافات سرانجامی‌ندارد اگر این تغییرات زودتر انجام می‌شد قطعا استقلال هم شرایط بهتری را تجربه می‌کرد. دخالت‌هایی که در مسائل فنی استقلال می‌شد ذهن نکونام را درگیر کرده بود در حالی که اگر از اول مسائل مدیریتی با فنی تفکیک شده بود، هیچ وقت این مشکلات برای استقلال پیش نمی‌آمد.

منیعی در ادامه افزود: سالی که استقلال با مجیدی قهرمان شد، فرهاد آرامش زیادی در استقلال داشت و آجورلو اجازه نمی‌داد کسی ذهن مجیدی را به هم بریزد. اگر امسال هم این آرامش برای نکونام ایجاد شده بود الان اختلاف امتیاز استقلال با سایر تیم‌ها خیلی بیشتر از این بود اما متاسفانه ذهن جواد نکونام را درگیر کردند و حواشی زیادی را برای او به وجود آوردند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی فردای این تیم مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی سخت و خطرناکی است اما اگر استقلال باهوش بازی کند، می‌تواند برنده این بازی باشد. ذوب آهن تیم زهرداری است اما من امیدوارم با حضور هواداران استقلال این تیم یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته و به قهرمانی نزدیک شود.

وی در پایان اعلام کرد: خوشحال می‌شوم استقلال امسال با نکونام قهرمان شود. قهرمانی حق او است چرا که نکونام با یک تیم نصف و نیمه امتیازات خوبی گرفت و حقش است که امسال با استقلال قهرمان شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد