Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@05:03:50 GMT

کانون شهدای محراب ملکان ۲۱ هزار ماسک توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۶۴۱

کانون شهدای محراب ملکان ۲۱ هزار ماسک توزیع کرد

مدیرمسئول کانون شهدای محراب‌ شهرستان ملکان گفت: با وجود کمیاب بودن ماسک در کشور، همپای دیگر گروه‌های جهادی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنیم.

«یعقوب شیرمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت و ضرورت مشارکت عمومی در ریشه کنی کامل کرونا در کشور گفت: خوشبختانه چنانچه انتظار می‌رفت از همان اولین روزهای این بحران؛ بچه‌های مسجدی با فرمان آتش به اختیار، محکم و مستمر پای کار آمدند و در تکمیل اقدامات نظام سلامت و رفع کمبودها و کاستی‌ها، فعالیت های مثمر ثمری را به انجام رسانده‌اند که یکی از نمونه‌های آن، کارگاه جهادی تولید ماسک کانون شهدای محراب ملکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسوول کانون شهدای محراب شهرستان ملکان در تکمیل سخنان خود افزود: به همت حدود ۳۰ نفر از بچه‌های مسجد جامع ملکان پس از تامین مواد اولیه و اقلام مورد نیاز، کار تولید ماسک‌های قابل شستشو را با ۱۱ اکیب از بانوان مومن و انقلابی که در خانه‌ها مستقر شده‌اند، از اوایل فرودین آغاز کردیم و بحمدالله تا کنون توانسته ایم بیش از ۲۱ هزار ماسک با کیفیت را طی تدابیر کامل بهداشتی تولید و بسته بندی کنیم.

 

وی در ادامه با ابراز خرسندی از روند تولید گفت: با توجه به اینکه کانون ما در حیطه مهدویت به صورت تخصصی فعالیت می نماید؛ ماسک های تهیه شده به همراه بستهء فرهنگی کانون شهدای محراب که شامل بروشورهای آموزشی بهداشتی در مورد کورنا و نیز جزوات فرهنگ مهدویت و فرم هفدهمین مسابقهء تاصبح ظهور و... بود را در قالب بسته‌های کامل بهداشتی، بین ۳۵۰۰ خانوادهء ملکانی در شب نیمه شعبان به بهانه عیدی میلاد آقا امام زمان (عج) توزیع کردیم.

 

شیرمحمدی با تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان و بسیج سازندگی اضافه کرد: گرچه تمام هزینه این کارگاه که تا کنون حدود ۲۰ میلیون تومان بوده و توسط خیرین تامین شده است؛ اما امیدواریم در روزهای آتی با اختصاص کمک‌های دولتی بتوانیم سطح کمی و کیفی تولیداتمان را افزایش داده افراد بیشتری را از این خدمات بهرمند سازیم.

 

او در پایان با تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی سلامتی برای امام زمان(عج) و شیعیان حضرتش، گفت: امیدوارم به برکت دعای خیر مردم و زحمات مثال زدنی مدافعان سلامت زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر به زودی زود از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم و بیش‌تر از پیش دست در دست هم برای پیشرفت ایران اسلامی جانفشانی کنیم.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی