Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهمن مرادنیا در حاشیه آغاز توزیع ۴۰ هزار بسته غذایی و کمک معیشتی بین خانواده‌های کردستان افزود: ۹۶۰ خانواده‌ای که از کمک هزینه اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویژه جامعه کولبری شدند افرادی هستند که درآمد آنان در شهرستان‌های مرزی استان وابسته به مرز است.

وی اضافه کرد: این افراد شامل ۲۵۰ نفر کارگر بازارچه مرزی سیرانبند بانه و ۷۱۰ نفر نیز کولبرانی در شهرستان‌های سروآباد و بانه هستند که این کمک هزینه تا روز چهارشنبه۲۷ فروردین در قالب یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به آنان تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا با قدردانی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه در شرایط بیماری کرونا اظهار کرد: این افراد به دلیل گسترش شیوع این بیماری به شدت کاهش یافته است.

امروز یکشنبه ۲۴ فروردین خیران کردستان با همکاری استانداری این استان توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار را بین خانواده‌های کم بضاعت آغاز کردند.

این کمک‌ها در قالب ۲ بخش شامل ۲۰ هزار بسته مواد غذایی و ۲۰ هزار کارت هدیه ۲ میلیون ریالی است که بین خانوارهای غیر زیر پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌شود.

کد خبر 500392 برچسب‌ها كولبر استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كولبر استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف