Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@20:39:43 GMT

چشم پوشی برانکو از بخشی از حقوق خود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۸۷۲

صراط:

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد که به خاطر ویروس کرونا تصمیم گرفت که حقوق دو ماه خود را کم کند. او درباره این اقدامش گفت: آن‌ها شخصاً در عمان از من تشکر کردند، حتی از واکنش من غافلگیر شدند چون خواستار آن نبودند. اما من فکر کردم طبیعی است با توجه به این که تقریباً هیچ فعالیتی غیر از تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی در خانه وجود ندارد، باید این کار را می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع وظیفه داشتم که قراردادم را کاهش دهم چون در ماه مارس نیز هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود، ماه ژوئن لغو شد و فکر می‌کردم برای من عادی است که مبلغ پرداختی خود را برای ماه آوریل و می ۴۰ درصد کاهش دهم. 

عمان مانند ایران یک غول خاورمیانه نیست، اما ایوانکوویچ هم می‌خواهد با تیم ملی آن نتیجه کسب کند. در همین رابطه سرمربی کروات گفت: عمان تیمی است که نسبت به برخی تیم‌های دیگر مانند ایران، امارات یا عربستان سعودی سنت و افتخار کم‌تری دارد اما تیمی است که می‌تواند با همه رقابت کند. لیگ آن‌ها ضعیف‌تر است؛ عمان تنها چهار یا پنج سال است که لیگ حرفه‌ای دارد و این باعث نشده است تا جلب توجه کند. اما هر باشگاه دو یا سه بازیکن خوب دارد و قادر خواهند بود در تیم ملی این نفرات را داشته باشند. ما سه مرحله دیگر از مرحله اول مقدماتی برابر قطر، بنگلادش و افغانستان بازی داریم که پس از آن گروه‌های جدیدی تشکیل می‌شوند. رفتن به جام جهانی ضروری نیست، اما یک خواسته بزرگ من است. من به عنوان مربی در ایران بودم، آن‌ها از تجربه من اطلاع دارند، بنابراین آن‌ها نیز این را دوست دارند. اما مطمئناً ضروری و فشار نیست.

برانکو ایوانکوویچ اکنون در واراژدین حضور دارد و در صورت پایان بحران کرونا و برقراری بازی‌ها برای ادامه فعالیت خود راهی عمان خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس کرونا فوتبال ایران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم

کارشناس مسائل بین الملل گفت: اگر بتوانیم ظرفیت‌های موجود در خلیج فارس را به عنوان بخشی از گردنبند مروارید در جاده ابریشم شکوفا کنیم؛ روابط تجاری ما و سریلانکا افزایش پیدا خواهد کرد.

 گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی- آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان پنجم اردیبهشت، پس از سفر رسمی ۲ روزه به سه شهر اسلام‌آباد، لاهور و کراچی پاکستان، به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه اومااویا، صبح چهارشنبه وارد سریلانکا شد و مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت. سفر آیت‌الله رئیسی به سریلانکا، ۱۶ سال پس از آخرین سفر یک رئیس‌جمهور ایران به سریلانکا انجام شد.

 سید محمدعلی رئیس الساداتی، کارشناس مسائل بین الملل، در رابطه با این سفر در گفتگویی با خبرنگار دانشجو گفت:سابقا رابطه تجاری بین ایران و سریلانکا در حوزه فروش نفت برقرار بود. پالایشگاه‌هایی در سریلانکا وجود داشت که خوراک آن‌ها نفت ایران بود و همانطور که مستحضر هستید اساساً پالایشگاه‌ها، ماشین آلات، دستگاه‌ها و سازمان تقطیر در پالایشگاه‌ها بر اساس ماده اولیه (نفت) شکل می‌گیرد. ولی متاسفانه به دلیل اینکه طی سال‌های اخیر از فروش نفت خام به سریلانکا غفلت شد؛ کم کم عربستان در این حوزه جایگزین ایران شد. اما با توجه به مشکلاتی که اسلام‌گرایی افراطی و وهابیت در سریلانکا به وجود آورد رفته رفته چهره عربستان در سریلانکا مخدوش شد.

 اما موضع گیری‌های ایران در برابر اسلام افراطی همچنین حمایت از حکومت مرکزی سریلانکا در برابر گروه بودایی افراطی ببر‌های تامیل در داخل سریلانکا، باعث شد روابط خوبی در دوره‌های قبلی بین دولت جمهوری اسلامی و دولت سریلانکا شکل بگیرد.

 علاوه بر این اگر ما بتوانیم ظرفیت‌های موجود در خلیج فارس را به عنوان بخشی از پازل گردنبند مروارید و بخشی از پازل جاده ابریشم شکوفا کنیم، قطعاً روابط اقتصادی ما و سریلانکا افزایش پیدا خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب