Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل حوزه بانوان استانداری خراسان شمالی از گلایه خانواده هایی که فردی را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند برای هزینه های بالای پرداختی جهت کفن و دفن فرد متوفی خبر داد.

ملیحه یغمایی در ستاد استانی ویروس کرونا که در تاریخ 24 فروردین در محل استانداری برگزار شد، گفت: برخی از خانواده ها اعلام می کنند که بین یک میلیون و 500 تا دو میلیون و 500 به منظور هزینه کفن و دفن از آن ها دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته هزینه کفن و دفن این متوفیان در شهرستان شیروان رایگان بوده است.

یغمایی در ادامه از نگرانی و استرس موجود در این خانواده ها نیز خبر داد و گفت: این خانواده ها نگران از آن هستند که مبادا خانواده نیز درگیر این ویروس شده باشد.

وی تصریح کرد: بنابراین ارائه خدمت از سوی مشاوره و روان پزشک به این افراد امری ضروری است.

87 درصد اصناف شهرستان بجنورد کم خطر هستند

عوض زاده فرماندار بجنورد نیز در ادامه این جلسه تعداد کل اصناف این شهرستان را 9 هزار و 186 واحد صنفی عنوان کرد و گفت: هشت هزار و دو واحد از این تعداد کم خطر هستند که معادل 87 درصد اصناف موجود را شامل می شود.

به گفته وی یک هزار و 184 واحد نیز پرخظر هستند که 13 درصد اصناف را شامل می شود.

انتهای پیام                      

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس خراسان شمالي خانواده ها کفن و دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است