Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:42:51 GMT

تولید محلول ضدعفونی دست با خاصیت نرم‌کنندگی پوست

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۲۲۳۶

تولید محلول ضدعفونی دست با خاصیت نرم‌کنندگی پوست

یک شرکت دانش بنیان با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، موفق به تغییر خط تولید خود به منظور کمک به افزایش حجم تولید محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح با خاصیت نرم‌کنندگی پوست شد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بهناز طوسی زاده، مدیرعامل شرکت تحقیقات علوم مولکولی یاخته فناور اصفهان درباره اقدامات این شرکت در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کشور به خبرنگار تسنیم گفت: شرکت ما که هم‌اکنون در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است از سال 94 به عنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید کیت‌های آزمایشگاهی، محیط کشت‌های سلولی و بیوتکنولوژی و دارویی با رعایت اصول فنی و کیفی و برخورداری از منابع متخصص فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شیوع کرونا و به خاطر شرایط خاص کشور ما از اوایل اسفند ماه سال گذشته خط تولید خود را تغییر داده و امروز محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح را تولید و روانه بازار می‌کنیم تا بتوانیم در این شرایط بخشی از نیازهای کشور به این محلول‌ها به خصوص در استان اصفهان را تامین کنیم.

طوسی‌زاده با اشاره به این محلول‌ها دارای خاصیت نرم‌کنندگی پوست دست است و اثر سوئی بر روی پوست ندارد و باعث حساسیت آن نمی‌شود، گفت: در این محلول‌ها ما از الکل 70 درصد که خاصیت ویروس‌کشی بالایی دارد استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت یاخته فناور اصفهان درباره تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به این شرکت برای تولید محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح نیز گفت: ما از صندوق نوآوری مبلغ 600 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردیم که بسیار کارگشا بود و به ما در راه‌اندازی خط تولید این محلول‌ها کمک شایان توجهی کرد.

وی اضافه کرد: ما با استفاده از این تسهیلات توانستیم الکل مورد نیاز برای تولید این محلول‌ها و نیز بطری‌های مورد استفاده برای این منظور را خریداری کنیم.

سپاه لرستان 5 هزار بسته محلول ضد عفونی به دانشگاه علوم پزشکی اهداء کرد

 

انتهای پیام/

 

R1356/P/S2,1313,24/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا محلول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود