Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تصمیم گیری برای بازگشایی بوستانها ظرف یکی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی یزدانی در دویست وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سوالات و تذکرات و پیشنهادات اعضای شورا گفت: غربالگری کارکنان معاونت خدمات شهری که در مواجهه با بیماری کووید ۱۹ قرار دارند با هماهنگی های لازم به خوبی انجام گرفته به شکلی که ما کمترین تلفات را به دلیل این بیماری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک نفر در حوزه پسماند، دو نفر در میادین میوه و تره بار و هفت نفر در بهشت زهرا مبتلا به کرونا شدند که خوشبختانه اقدامات لازم برای این افراد انجام شد و برخی از آنها پس از قرنطینه موفق به فعالیت مجدد در محیط کار مشغول شدند.

وی ادامه داد: شرکت شهر سالم برای غربالگری کارکنان اقدامات خوبی انجام داده و به غیر از این اقدام با برخی از آزمایشگاهها نیز قرارداد داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد کاشت درختان برگ سوزنی نیز گفت: در حال حاضر این کار  را انجام نمی دهیم و کاشت این درختان تنها در کمربند سبز پایتخت انجام می گیرد و مورد جدیدی از کاشت این نهال ها نداشته ایم .

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شهرداری منطقه ۲۲ گفت: انتظار داریم که کمیسیون برنامه و بودجه همکاری لازم را انجام دهد تا ما در زمینه تامین آب این منطقه به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در خصوص پسماندهای بیمارستانی نیز گفت: جداسازی پسماندهای بیمارستانی وظیفه شهرداری نیست و این مشکل باید به صورت کشوری حل شود. لذا درخواست می کنم که در  زمان مناسب این موضوع با وزارت بهداشت در میان گذاشته شود.

یزدانی در مورد فعالیت زباله گردها نیز تاکید کرد: برنامه هایی در دستور کار است و اقداماتی نیز تا به امروز انجام شده است. در مورد تعطیلی بوستان ها و یا باز شدن آنها ظرف روزهای آینده تعیین تکلیف خواهیم کرد.

یزدانی در مورد فروش مجازی محصولات سازمان میادین میوه و تره بار نیز گفت: از شرکت های دانش بنیان درخواست همکاری کرده ایم و آنها به این موضوع ورود پیدا کردند . همچنین از تجارب سایر کشورها نیز با همکاری دفتر شهردار استفاده خواهد شد به شکلی که بنا داریم برنامه را در ۱۳ میدان تره باربرای خریدهای مجازی انجام دهیم.

وی در خصوص عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران نیز گفت: ما اعتبار لازم را به پیمانکاران داده ایم که در یکی دو مورد مطالبات را واریز نکرده بودند که برخورد لازم انجام شد . در مورد وضعیت باقرشهر و کهریزک هم برنامه ای داریم که به زودی گزارش ان را اعلام می کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد دفن بیماران مبتلا به کرونا درحرم عبدالعظیم حسنی گفت: متولی امام زاده ها شهرداری تهران نیست. گمان نمی کنم آنها نیز اجازه دهند. البته شنیده ام دفن این بیماران درحرم ممنوع شده و اگر چنین اتفاقی افتاده باید از کانال های دیگری غیر از شهرداری پیگیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بازگشایی بوستان ها تعطیلی بوستان ها شهرداری تهران خدمات شهری نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسراهای نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سراها و… را چندین برابر افزایش دهیم.

کد خبر 6093144

دیگر خبرها

  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت