Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم بشرویه، فردوس، سرایان و طبس در مجلس با بیان اینکه بسیج هرجا حضور دارد موثر بوده است گفت: برای توزیع عادلانه‌ بین قشر آسیب دیده و جامعه هدف پیشنهاد می‌شود محله‌ها تفکیک و هر محله به ارگانی خاص واگذار شود. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی ظهر امروز در نشست تبیین و هماهنگی تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که ظرفیت بسیج یک ظرفیت همه گیراست و شامل مجموعه افرادی مومن و متعهد است که در همه جا حضور دارند و موثر هستند و می‌توانیم محور عملیاتی این جریان را بر عهده بسیجیان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدون شک نهادها و ارگان ها دارای یک سری ابلاغیه و اعتباراتی هستند و شاید یک خانواده از سوی چند نهاد مورد حمایت قرار گیرد اما در کنار وی خانواده‌ای باشد که از هیچ نهادی مورد حمایت قرار نگیرد بنابراین باید در این زمینه تصمیمی ویژه گرفته شود.

منتخب مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه توزیع عادلانه‌ای بین قشر آسیب دیده و جامعه هدف خود داشته باشیم پیشنهاد می‌شود تا محله‌ها تفکیک شود و هر محله به ارگانی واگذار شود تا بقیه دستگاه‌ها حوزه انجام وظایف خود را بدانند.

کمک 330 میلیارد تومانی دولت به اقشار آسیب دیده کرونا/احتمال تکرار کمک در فروردینتوزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا بوشهری در نیمه شعبان+تصاویربهزیستی وظیفه سنگینی در برابر اقشار آسیب دیده بر عهده دارد

نصیرایی ادامه داد: باید از تجربه ستاد کرونا که تجربه خوبی در کشور و استان بود استفاده کرد و از مدل مدیریتی آن در مبارزه با بحرانها بهره برد تا در این استان چندین جریان ورود پیدا نکنند و لازم است تا مجموعه‌های دیگری به این ستاد افزوده شوند و همکاری کنند تا یک ستاد استانی کامل شکل گیرد.

منتخب مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: باید به این نکته نیز توجه کرد که در هر کجا که کارها شکل و بوی مردمی به معنی واقعی داشته آن اقدامات موثر بوده و موفق بوده‌ایم اما هرجایی که اصرار بر مدل ساختارگونه و حالت اداری بوده از واقعیت فاصله گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که این نوع بحث‌ها حالت اداری، بخشنامه‌ای و ابلاغیه به خود نگیرد تا اثرگذاری خود را از دست ندهد.

رئیس سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: باید طبق فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان تقسیم کاری صورت گیرد و چارتی برای مبارزه با بیماری کرونا طرح ریزی شود چون این تقسیم کار بسیار کارگشا خواهد بود.‌

آیینه‌دار با اشاره به اینکه تقسیم کار می‌تواند کمک کند تا هر کسی به وظیفه خود آشنا و طبق آن عمل کند افزود: در رسانه ملی پای هرگونه اقدامی که بخواهد در این جهت انجام شود، هستیم.

وی اظهار داشت: هرگونه تقسیم کاری که در این جلسه انجام شود و برای ما تکلیفی تعیین شود قطعا با ستاد هماهنگ خواهیم بود و این برای ما در اولویت خواهد بود.

رئیس سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: رسانه ملی در زمینه بقیه‌ تشکل‌هایی که در این چند ماه اقداماتی انجام داده‌اند نیز پای کار بوده و کمکشان کرده است.

وی تأکید کرد: اگر این ستاد باعث شود تا این تشکلها ساماندهی بهتری داشته باشند و هدف بهتری پیدا کنند و از پراکندگی و موازی کاری جلوگیری شود برای جامعه نتیجه بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

رئیس سازمان صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: بهتر است تا تمامی اقدامات موازی کارانه‌ای که در سطح استان صورت می‌گیرد ذیل این ستاد قرار گیرد چون نیت همه افراد خدمت به مردم است و اگر نیت خدمت باشد هچ فردی نباید حرف و حدیثی در این باره بزند.

انتهای پیام/254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقشار آسیب دیده خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راههای ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

اسداله جلال زاده، امروز شنبه ۸ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

وی افزود: به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰روستا  در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راههای مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی های محترم با مرکز مدیریت راه های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان