Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@22:49:30 GMT

آغاز رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در فارسان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۲۶۸۹

آغاز رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در فارسان

حمید یزدانی فرمانده سپاه ناحیه فارسان از آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان فارسان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید یزدانی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در گفتگو با خبر نگار جهانبین نیوز؛ با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت و با برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، از آغاز رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در شهرستان فارسان خبر داد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه هفته گذشته، در سخنرانی نیمه شعبان با موضوع مقابله ایران با کرونا فرمودند: ملت ایران در مبارزه با این بیماری خوش درخشیدند و بر یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه پس از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه سازمان بسیج مستضعفین به دنبال توسعه دادن به این اقدام است، خاطرنشان کرد: امروز به دنبال آن هستیم تا ساماندهی شده تر به کمک مؤمنانه بپردازیم و مهم‌ترین محور فعالیتمان کمک به اقشاری که آسیب دیدند است.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان بیان کرد: با توجه به اینکه امسال سازمان بسیج تأکید بر پایگاه محوری دارد تصمیم گرفتیم تا محوریت کار بر عهده پایگاه‌های مقاومت باشد.

یزدانی با اشاره به اینکه در ابتدا پایگاه‌ها موظف‌اند حوزه سرزمین خود را رصد کنند، افزود: در این رزمایش کمک‌های مالی و مواد غذایی، بهداشتی مردم نیکوکار هر منطقه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری خواهد شد و پس از بسته‌بندی و شناسایی افراد کم‌بضاعت و آسیب‌دیده با رعایت نکات بهداشتی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان خاطرنشان کرد: تمامی کمک‌های مالی توسط حساب متمرکز و رسمی از سمت ناحیه بسیج جمع‌آوری خواهد شد و همچنین کمک‌های معیشتی و بهداشتی مردم نیز توسط همان پایگاه‌های مقاومت هر منطقه جمع‌آوری‌شده و در دو مرحله یکی روز ولادت کریم اهل‌بیت (ع) و مرحله بعدی روز عید فطر در میان فقرا و متضررین ویروس کرونا در همان محله و منطقه توزیع می‌شود.

وی در پایان گفت: از همه خیران و کسانی که توانایی مالی داشته؛ برای مشارکت و همکاری در طرح رزمایش کمک مؤمنانه دعوت می‌شود تا همه باهم کمک‌های مردمی را عادلانه بین نیازمندان واقعی توزیع کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پایگاه های مقاومت کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان