Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: کلیه کارگاه‌های عمرانی و تولیدی استان در راستای پیشرفت راه‌آهن اردبیل - میانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در جریان بازدید  پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه اظهار داشت: علی‌رغم مشکلاتی که بر اثر شیوع کرونا در کل کشور رخ داده است، کلیه کارگاه‌های عمرانی و تولیدی استان در راستای پیشرفت راه‌آهن اردبیل - میانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل به میانه و اتصال به شبکه سراسری راه‌آهن کشور، مجدداً آغاز شده و پیشرفت مناسبی دارد و طبق پیش‌بینی‌ها در دو ماه نخست سال جاری هر ماه 7 کیلومتر ریل‌گذاری انجام خواهد شد که از ماه‌های آینده ریل‌گذاری در هر ماه دو برابر خواهد شد.

تقدیراتحادیه بین المللی راه آهن از اقدامات ایران برای مقابله با ویروس کروناکرونا در هند| تعطیلی خطوط راه آهن هند و سرگردانی روزانه 23 میلیون مسافراز گوشه و کنار یزد | استقرار تیم‌های تست تب هلال احمر استان در ترمینال و ‌‌راه آهن شهر یز

استاندار اردبیل بیان کرد: حدود 60 درصد راه‌آهن اردبیل پیشرفت فیزیکی دارد که مابقی آن 30 درصد عملیات ریل‌گذاری و روسازی و 10 درصد هم زیرسازی است که با تکمیل این موارد، پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در سال 1400 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهنام‌جو تصریح کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل، برای سال جاری 800 میلیارد تومان تأمین اعتبار برای راه‌‌آهن اردبیل - میانه تخصیص یافت و تخصیص بودجه فوق با پیگیری مسؤولان و نمایندگان استان پیش از موعد خواهد بود و تا به امروز یک هزار و 500 میلیارد تومان در پروژه اردبیل سرمایه‌گذاری شده و تا پایان پروژه یک هزار و 400 میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز بوده که به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است. 

وی افزود: پروژه اتصال ایستگاه راه‌آهن اردبیل به شهرک صنعتی در حال مطالعه و طراحی بوده که با مشارکت دستگاه‌های مختلف پیگیری می‌شود و همچنین مطالعات اتصال راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد و نیز اتصال به خط ریلی آذربایجان و روسیه در حال پیگیری است که امسال تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای‌پیام/131/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن اردبیل ریل گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی