Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@14:59:17 GMT

قیمت هر شاخه گل رز کمتر از هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۰۸۵

قیمت هر شاخه گل رز کمتر از هزار تومان شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شیرانی، مدیر باغبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری سطح زیر کشت گلخانه‌های استان را ۳۰ هکتار بیان کرد و گفت: به طور تقریبی ۲۲ گلخانه با مساحت ۱۰ هکتار در استان زیر کشت گل رز، ۴هکتار توت فرنگی و مابقی سبزی و انواع صیفی‌ است.  

وی گفت: سالانه ۹ تا ۱۰ میلیون شاخه گل رز در استان تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیرانی اضافه کرد: بیشترین تعداد گلخانه‌های استان در شهرستان‌های بروجن و شهرکرد قرار دارند، با شیوع ویروس کرونا در کشور، قیمت هر شاخه گل رز از میانگین کشوری ۴ هزار تومان به کمتر از هزار تومان رسید.  

او بیان کرد: همه گلخانه‌های استان به صورت هیدروپونیک (آب کشت) هستند، سال گذشته سرمایه‌گذاری هر مترمربع گلخانه گل ۶۵۰ هزار تومان هزینه داشت.  

کد خبر 500442 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری گل كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گل رز استان چهار محال و بختیاری گل كرونا در ايران هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: برای نخستین بار گلخانه‌ای به سطح ۳۸۰ متر مربع با ۱۰۳ درخت موز در شهرستان داراب ایجاد شد.
وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم موز از این گلخانه برداشت شده است.
فتحی گفت: تغییر الگوی کشت و اجرای کشت گلخانه‌ای یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت در بخش کشاورزی است که شرایط را برای حرکت به سمت کشاورزی پیشرفته و علمی فراهم می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب بیان کرد: کشاورزی در محیط گلخانه، علاوه بر آن که اثربخشی مستقیم بر مبارزه با آفات و امراض گیاهی دارد، در مدیریت مصرف آب هم نقش به‌سزایی داشته و برای شهرستانی چون داراب که با کمبود منابع آبی همراه است، بهترین روش برای استفاه مناسب از منابع آبی موجود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟