Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع امنیتی عراقی امروز یکشنبه از پروازهای شناسایی هواپیماهای آمریکایی بر فراز مقرهای نیروهای حشد شعبی در شمال استان بابل و مناطق مجاورت استان الانبار خبر داد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع امنیتی عراقی به سایت المعلومه گفت: هواپیماهای نظامی آمریکا اقدام به عملیات شناسایی بر فراز مواضع نیروهای حشد شعبی در مناطق «جرف النصر» در نزدیک مرز اداری بخش «عامریه الصمود» در جنوب شهر فلوجه کردند و انگیزه واقعی از این عملیات شناسایی روشن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هواپیماهای آمریکایی همچنین اقدام به عملیات شناساسی در مناطق حضور نیروهای حشد شعبی در منطقه «الرزازه» به سمت استان مقدس کربلا کردند.

این منبع افزود: عملیات شناسایی به این مناطق محدود نشد و هواپیماهای آمریکایی همچنین چندین عملیات شناسایی در مناطق حضور نیروهای حشد شعبی در مناطق غربی انجام دادند.

به گفته این منبع، نیروهای حشد شعبی تدابیر شدید امنیتی را در همه مواضع خود برای مقابله با هرگونه وضعیت اضطراری اتخاذ کردند.‎

عراق| جزئیات عملیات حشد شعبی در دیالی/ پاکسازی نوار مرزی با اردن و عربستانعراق|عملیات «خیزش شیرها»حشد شعبی در دیالی و انهدام مقرهای داعشحشد شعبی: خروج نیروهای آمریکایی از عراق خواست همه اقشار ملت عراق است

انتهای پیام/
 

R36442/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیماهای آمریکایی نیروهای حشد شعبی عملیات شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • تلاش دانشجویان معترض آمریکایی برای شناسایی نشدن