Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@14:54:39 GMT

وقتی ستاره لیورپول شیفته رونالدو می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۱۷۸

وقتی ستاره لیورپول شیفته رونالدو می شود

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول از علاقه اش به رونالدوی برزیلی پرده برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدوی برزیلی علیرغم مصدومیت های فراوان افتخارت زیادی در دوران ورزشی اش کسب کرده و بازیکنان بسیار محبوبی در بین کودکان و نوجوانان آن نسل محسوب می شد. رونالدو پیش از درخشش و دبل در فینال جام جهانی ۲۰۰۲ مقابل آلمانی، موهایش را به شکل عجیبی اصلاح کرد و ژردان شقیری اعتراف کرد او نیز در آن سن کاری مشابه ستاره شماره ۹ ترکیب تیم ملی برزیل انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژردان شقیری گفت:

“من رونالدو را دوست داشتم، سبک و نحوه بازی او بسیار شگفت انگیز بود. رونالدو اسطوره بزرگ من بود. در سال ۲۰۰۲ و وقتی رونالدو جلو موهایش را به شکل مثلثی اصلاح کرد، من نیز این کار را کردم. وقتی من با این مدل مو به مدرسه رفتم همه شوکه شدند. اما من رونالدو را دوست داشتم و هنوز هم به او علاقه دارم.

رونالدو بت بزرگ من است. کاش می توانستم روزی با او ملاقات کنم. من واقعا از رونالدو کپی نمی کردم، زیرا هر بازیکن متفاوت بوده و تخصص و استعدادهای مختلفی دارد. اما او در همان مقطع قهرمان بزرگ من بود. وقتی او در ترکیب تیم ملی برزیل در فینال جام جهانی ۱۹۹۸ مقابل فرانسه مغلوب شد، من در خانه گریه می کردم. رونالدو اسطوره بزرگ من بود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو ژردان شقیری رونالدو ژردان شقیری لیورپول محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد بزرگ من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد

درست از آب در آمدن پیش‌بینی مهاجم پیشین تیم فوتبال لیورپول از نتیجه بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نه تنها در داخل زمین، بلکه خارج از آن هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

یکی از آنها پیش‌بینی دنیل استوریج مهاجم پیشین لیورپول از نتیجه بازی بود که درست از آب در آمد. استوریج نه تنها نتیجه بازی، بلکه جزئیات آن را هم پیش‌بینی کرد. او که بعد از بازنشستگی به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت دارد، در پستی در توئیتر گفته بود که نتیجه بازی 2-2 مساوی می‌شود و گل‌های بایرن مونیخ توسط لروی سانه و هری کین به ثمر خواهند رسید و حتی این را هم اضافه کرد که گل کین از روی نقطه پنالتی خواهد بود.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

پیش‌بینی دقیق استوریج هواداران و کاربران فضای مجازی را به وجد آورد؛ طوری که گروه زیادی از آنها با ارسال پیام‌هایی خواهان پیش‌بینی سرنوشت تیم‌های محبوب‌شان شدند. برخی دیگر هم به او به چشم فالگیر نگاه کرده و خواهان پیش‌بینی اتفاقات زندگی شخصی‌شان در آینده شدند. در این میان عده‌ای هم از استوریج خواسته‌اند که از طرف آنها در مسابقات بخت‌آزمایی شرکت کند!

پیش‌بینی استوریج در حالی صورت گرفت که توماس توخل سرمربی باواریایی‌ها پیش‌بینی کرده بود؛ سرژ گنبری برای این تیم گلزنی خواهد کرد اما او را در ترکیب اصلی هم قرار نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد