Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@23:33:28 GMT

دستگیری‌سارقان‌باطری‌های‌خودروپایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۴۷۶

رئیس کلانتری 112 ابوسعید تهران بزرگ از دستگیری دو سارق باطری خودرو و یک مالخر اموال سرقتی خبر داد. ناطقان: سرهنگ چنگیز ایدون گفت: در پی افزایش سرقت باطری خودرو در منطقه ابوسعید تیمی از ماموران عملیات کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و برای بررسی موضوع و به دست آوردن سرنخ هایی از سارقان به محل های سرقت حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل های سرقت شیوه و شگرد دزدان را مورد تحقیق قرار دادند و مشخص شد که سرقت ها توسط اعضاء باندی انجام شده است و در ادامه با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار 47 ساله شدند.

کلانتر محله ابوسعید ادامه داد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی پاتوق سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی اولین متهم پرونده را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: متهم در تحقیقات انجام شده اقرار کرد با همکاری یکی از همدستانش باطری های خورو را سرقت کرده است.

سرهنگ ایدون با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم دوم پرونده شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر شد، گفت: هر دو متهم 47 و 48 ساله در کلانتری به 30 فقره سرقت باطری خودروهای سواری اعتراف و اظهار کردند که باتری های سرقتی را به پسر جوانی که یک مغازه باتری سازی در جنوب غرب پایتخت دارد فروخته اند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و با دستور قضائی دستگیری مالخر اموال سرقتی نیز در دستور کار قرار گرفت و ماموران عملیات کلانتری ابوسعید موفق شدند پس از مدتی مراقبت های ویژه از مغازه باطری سازی، مالخر اموال سرقتی را دستگیر کنند ؛ در بازرسی از مغازه وی 18 باطری سرقتی کشف کنند.

رئیس کلانتری ابوسعید گفت: مالخر این باند سرقت در اعترافاتش عنوان کرد، باطری های نسبتا نو را به عنوان باطری نو به فروش می رسانده است و مابقی را با قیمت های ارزان تری به مشتریان فروخته است.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ ایدون در پایان با اشاره به اینکه تمامی30 مال باخته شناسایی شده اند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده اند. منبع: ایسنا برچسب ها: سارقان باطری‌های خودرو ، پایتخت ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پایتخت دستگیری اموال سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند