Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:34:13 GMT

تأکید واتیکان بر لزوم رفع تحریم‌ها علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۵۵۲

تأکید واتیکان بر لزوم رفع تحریم‌ها علیه ایران

وزیر امور خارجه واتیکان اعلام کرد در گفت‌وگو با یکی از مقام‌های ارشد آمریکا بر ضرورت رفع تحریم‌ها علیه ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونا تأکید کرده است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، واتیکان از آمریکا خواسته به نگرانی‌های ایران در خصوص شیوع ویروس کرونای جدید توجه کرده و تحریم‌ها علیه این کشور را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر «پیترو پارولین»، وزیر امور خارجه واتیکان روز شنبه اعلام کرد پس از دریافت نامه‌ای از سوی یکی از رهبران مذهبی در ایران در خصوص تحریم‌ها با مقام‌های آمریکا تماس گرفته و بر ضرورت رفع این ممنوعیت‌ها تأکید کرده است.

  چندی پیش، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه ایران با ارسال پیامی به پاپ فرانسیس خواستار همکاری همه نهادهای مذهبی برای مبارزه با شیوع بیماری «کووید-19» شده بود.

واتیکان می‌گوید در نامه‌ای به آیت‌الله اعرافی به اطلاع ایشان رسانده که واتیکان با «کلی کرافت»، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد تماس حاصل کرده و ضمن ابلاغ نگرانی ایران خواستار توجه واشنگتن به این مسئله شده است.

واتیکان دراین نامه با مردم ایران و تمامی دیگر کشورهایی که درگیر مبارزه با بیماری کووید-19 هستند ابراز همدردی و تأکید کرده وضعیت کنونی به انسان‌ها یادآوری می‌کند که همگی اعضای جامعه بشری هستند و باید خصومت و تنفر را کنار بگذارند.

انتهای پیام/  

R36444/P/S8,89,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران تحریم های ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: " از نظر من نظام بین الملل که پس از جنگ سرد به آن عادت کرده بودیم، دیگر وجود ندارد. آمریکا جایگاه خود به عنوان نیروی مسلط را از دست داده است و نظم چندجانبه‌ای که پس از سال ۱۹۴۵ برقرار شده بود، رو به ضعیف شدن است."

بورل با اشاره به موفقیت احتمالی روسیه در جنگ با اوکراین از خطرات آن برای اروپا گفت: "ما تاکنون به چتر امنیتی آمریکا متکی بوده ایم. اما این چتر شاید همیشه باز نماند و من معتقدم که نمی‌توانیم امنیت خود را به انتخابات آمریکا که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود گره بزنیم؛ بنابراین باید سیاست دفاعی و امنیتی خود را بیشتر توسعه دهیم."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟