Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@00:30:17 GMT

قدردانی سرلشکر موسوی از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۶۰۳

قدردانی سرلشکر موسوی از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

فرمانده کل ارتش از اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی آجا درباره گرامیداشت یاد و نام «سپهبدهای اخلاص» و برنامه‌ریزی برای امور فرهنگی برای خانواده کارکنان ارتش قدردانی کرد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، از اقدامات مناسب و برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای اجرای برنامه‌های رسانه‌ای، فرهنگی و تبلیغی در گرامیداشت یاد و نام «سپهبدهای اخلاص»، شهیدان محمدولی قرنی، علی صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی به‌ویژه تبیین، ترسیم و معرفی ابعاد و زوایای شخصیت شهید سپهبد صیاد شیرازی در رسانه‌ها و همچنین انعکاس مطلوب اقدامات ارتش در مقابله با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تولید برنامه‌ها و محصولات رسانه‌ای و فرهنگی ازجمله طرح‌های تبلیغی، هنری و وحدت‌آفرین «سپهبدهای اخلاص» و «عیدانه فرهنگی در فضای مجازی» برای خانواده شریف و صبور ارتش را شایسته تقدیر دانست و ضمن خدا قوت به سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بر تداوم و استمرار این‌گونه برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و رسانه‌ای تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی نیز در این دیدار ضمن تشکر از ابراز لطف سرلشکر موسوی، حضور و محبت فرمانده کل ارتش را موجب دلگرمی کارکنان این سازمان دانست و گفت: به لطف خداوند متعال، با حمایت و تدبیر فرماندهی محترم کل ارتش و فرماندهان دلسوز و تلاش آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، استمرار و تقویت برنامه‌ریزی در عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای را با هدف خدمتگزاری به خانواده بزرگ ارتش و نشان دادن چهره خدوم و مقتدر ارتش معنویت‌محور تا حصول نتایج مطلوب دنبال خواهیم کرد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه ریزی رسانه ای کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق