Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:23:10 GMT

اداره کل صمت هرمزگان محل عرضه ماسک و دستکش را اعلام کند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۶۳۷

اداره کل صمت هرمزگان محل عرضه ماسک و دستکش را اعلام کند

کمبود ماسک و دستکش از طرف مردم به طور مستمر عنوان اما مسئولان از تولید مداوم آن در هرمزگان خبر می‌دهند، اینجا وظیفه اداره صمت مغفول مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کمبود ماسک و دستکش در شرایط کنونی آنهم با گذشت ۵۰ روز از شیوع کرونا و تشدید تولید در واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی استان به طور مستمر از سوی مردم بیان و مسئولان نیز هر روزه از افتتاح واحدی جدید در این بخش خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در بسیاری از شهرهای کشور، سازمان صنعت، معدن و تجارت با معرفی چند واحد صنفی عرضه الکل، دستکش  و ماسک، ضمن ایجاد آرامش روانی در جامعه در زمینه ارائه مستمر این محصولات، امکان نظارت بر این واحدها در عرضه عادلانه این محصولات با قیمت مناسب را فراهم آورده است.

زنجیره خدمت شایسته به مردم از اقدامات ستادی مدیران عالی دولت در هرمزگان در رفع موانع تولید از استاندار آغاز و تا ارائه محصول با قیمت مناسب و در زمان و مکان مطلوب ادامه دارد و اگر هر کدام از حلقه‌های این زنجیره ناکارآمد عمل کند، حاصل تلاش جمعی آنان به باد خواهد رفت و در نتیجه آن، رضایت‌مندی مردم نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

سازمان صمت باید مکان‌های عرضه محصولات بهداشتی از جمله انواع دستکش، الکل، ماسک‌های دست‌ساز گروه‌های مردمی و ماسک‌های صنعتی را ساماندهی و به مانند بسیاری از شهرهای کشور، آدرس آنها را در رسانه‌ها به مردم اعلام کند تا هم امکان نظارت دقیق‌تر بر عرضه این محصولات فراهم شود و هم با قیمت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد.

واسپردن این عرصه به حال خود، نه تنها مردم را نگران خواهد کرد بلکه در شیوع بیماری نیز موثر است چرا که افراد بسیاری بدلیل پیدا نکردن این محصولات، از آنها استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع عادلانه ماسک هرمزگان بندرعباس کمبود دستکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت

طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

در این جلسه 230 کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار 995 در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار 79 کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، 4 میلیارد و 643 میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی