Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:25:07 GMT

جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای الحشد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۶۹۵

جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای الحشد

یک مقام آگاه امنیتی عراق از جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای سازمان الحشد الشعبی در استانهای بابل و الانبار خبر داد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه امنیتی از جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای سازمان الحشد الشعبی در ناحیه «جرف النصر» در شمال استان «بابل» و سایر مناطق هم‌مرز استان الانبار خبر داد.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: هواپیماهای نظامی آمریکایی بر فراز مقرهای نیروهای سازمان الحشد الشعبی در مناطق «جرف النصر» در نزدیکی مرزهای شهرستان «عامریه الصمود» در جنوب شهر فلوجه، عملیات پرواز شناسایی انجام می‌دهند بدون اینکه انگیزه اصلی پشت پرده این اقدام مشخص باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیام سردار قاآنی به رهبران احزاب سیاسی عراق نقشه‌های جدید آمریکا علیه عراق از طریق پایگاه «عین‌الاسد»

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: این جنگنده‌ها همچنین بر فراز مناطق حضور نیروهای الحشد الشعبی در منطقه «الرزازه» به سوی استان کربلا پروازهای شناسایی انجام می‌دهند و مناطق حضور الحشد الشعبی در مناطق غربی عراق نیز از این پروازها در امان نمی‌ماند.

وی افزود: به همین دلیل نیروهای الحشد الشعبی به منظور عدم غافلگیری از هرگونه اقدام احتمالی آمریکا، تدابیر امنیتی شدیدی در کلیه پایگاه‌های خود اتخاذ کرده‌اند.

همزمان با تحرکات اخیر نیروهای آمریکایی در عراق و تخلیه چند پایگاه نظامی و تحویل آنها به دولت عراق، چنین اقدامات تنش‌زایی سوالات زیادی را به ذهن متبادر می‌سازد؛ به ویژه منابع خبری آمریکا، نهم فروردین ماه جاری خبر دادند، پنتاگون در بخشنامه‌ای محرمانه از فرماندهان نظامی خود خواسته تا برنامه‌ای برای افزایش تحرکات در عراق و کارزاری جهت «نابودی» یکی از گروه‌های مقاومت در این کشور تدوین و طراحی کنند .

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید جاسوسی بابل الانبار آمریکا الحشد الشعبی حشدالشعبی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد