Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان در شرکت های خدمات رسان دریایی و بندری را از اولویت های اصلی دانست و بر نظارت و بازرسی بر حسن اجرای این دستورالعمل ها تأکید کرد.

بهروز آقایی بر استمرار فعالیت های بندری و دریایی، شرکت های پیمانکاری، و بازگشت به کار کارکنان با حفظ پروتکل های ابلاغی و با نظارت بازرسان HSE و مدیریت بحران بندر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی با تاکید بر حفظ و صیانت از نیروی انسانی، شاغلین و ارباب رجوع و همچنین سلامت انجام فرآیندهای اداری و عملیاتی را بعنوان یک ضرورت عنوان کرد که در این راستا و بر اساس استانداردهای موجود ضدعفونی و گندزدایی محوطه های عملیاتی، اداری و محوطه های مسکونی و همچنین پایش افراد متردد در بنادر بصورت مستمر در دستور کار واحدهای متولی قرار دارد.

وی از شروع به کار مجدد کارکنانی که خود و یا بستگان نزدیک آنها به سایر مناطق تردد داشته اند پس از انجام آزمایشات مربوطه و ارائه گواهی سلامت پس از طی دوره مورد نیاز قرنطینه خانگی و پایش کنترلی خبر داد.

آقایی تصریح کرد: در راستای کنترل، پایش و مراقبت های ویروس کووید ۱۹، همزمان با ضدعفونی و گندزدایی معابر، محوطه ها، ساختمانها و تجهیزات، در سطح بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و محوطه های مسکونی سازمانی؛ همکاری با دستگاه های مرتبط سطح شهرستان انجام گردیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چابهار سازمان بنادر و دریانوردی سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ، با یادآوری اینکه تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، افرود: مسافران که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک