Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسمیان به اظهارات علی جباری واکنش نشان داد.

طرفداری- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید بهزادی چند بار در گرفتاری‌ها ضامن تاجی‌ها شد؟ فراموش کرده‌اید وقتی قلیچ‎خانی با سردبیر کیهان‎ورزشی به مشکل خورد چطور همایون بهزادی با وساطت مشکلش را برطرف کرد؟

به گزارش خبرورزشی، حمید جاسمیان درباره حواشی رخ داده پیرامون اتفاقات مربوط به دهه ۴۰ و ۵۰، انحلال باشگاه شاهین و دخالت برخی مدیران وقت با ما همکلام شد البته با چاشنی گلایه از برخی پیشکسوتان استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غائله چیست که در این مدت درباره باشگاه شاهین، پرسپولیس و تاج راه افتاده است؟

اولاً باید بگویم آقای روشن، آقای جباری! همایون بهزادی دستش از این دنیا کوتاه است و نمی‌تواند به شما جواب بدهد. زشت است که چنین حرف‌هایی را درباره او مطرح می‌کنید. آقای جباری! شما کجای این فوتبال بودید که امروز درباره پیشکسوتان پرسپولیس چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنید؟ آقای روشن! برای شما زشت است. ما در باشگاه پرسپولیس سرطلایی و پاطلایی داشتیم. شما در استقلال چه داشتید؟ تنها آن خدابیامرز، ناصر حجازی بود که...

درباره شغل مرحوم بهزادی حرف می‌زنید؟

اگر همایون بهزادی کارمند ساواک بود خیلی از استقلالی‌ها هم آن زمان شغل دولتی داشتند. بهزادی چند بار در گرفتاری‌ها ضامن شما تاجی‌ها شد؟ فراموش کرده‌اید وقتی قلیچ‎خانی با دُرّی، سردبیر کیهان‎ورزشی به مشکل خورد چطور همایون بهزادی با وساطت مشکلش را برطرف کرد؟ آقای جباری گذشته تان را فراموش نکنید. یادمان هست در راه‌آهن چه کار می‌کردید.

چرا روی باشگاه شاهین حساسیت وجود داشت؟ آیا واقعاً خسروانی در انحلال شاهین دست داشت؟

بله تأیید می‌کنم! اگر در اسامی پیشکسوتان پرسپولیس مروری سطحی بکنید متوجه می‌شوید که بین آن‌ها افراد تحصیلکرده و سرشناس کم نیستند. روزی در ورزشگاه امجدیه، همان شیرودی فعلی با تیم تهران‎جوان بازی داشتیم. در حاشیه مسابقه و داخل جایگاه بین خواجه‌نوری مدیر باشگاه شاهین با سرهنگ سرودی، رئیس وقت فدراسیون فوتبال مشاجره شد. طوری که خواجه‌نوری با سیلی به صورت سرودی زد. در آن دوران خیلی‌ها در حکومت تیم شاهین را که خاستگاه مردمی زیادی داشت، دوست نداشتند و با بروز این درگیری تهمت توده‌ای به ما زدند. می‌گفتند تیم شاهین تیم روشنفکرهاست و منحل‌مان کردند. دکتر اکرامی و خیلی‌های دیگر، همگی از تحصیلات بالایی برخوردار بودند.

و بعد پرسپولیس شکل گرفت؟

بله! بعد از آن من به اتفاق بهزادی، شاهرخی و زنده‌یاد‌ها شیرزادگان، طاووسی و وطنخواه به دفتر علی عبدو رفتیم. هادی و بیوک می‌توانند درباره صحت گفته‌های من شهادت بدهند. گفتیم دوست داریم تیم فوتبال داشته باشیم. عبدو هم قبول کرد و اسم تیم را از کتابی که جلوی دستش بود انتخاب کردیم. خیلی اتفاقی مثل فال گرفتن با حافظ. باز کردیم و اسم تخت جمشید و پرسپولیس درآمد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: همایون بهزادی باشگاه شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرآنلاین،فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازارهای رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

ایسنا در خبری نوشت:در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

مقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشدهایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی ترسناک یک کارشناس بازار مسکن/ احتمال افزایش ۴۰ درصدی اجاره

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحدها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند، ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد، ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده، ولی هنوز تثبیت نشده است.

منبع : ایسنا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900639

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند